IAB HowTo: SEM in uncertain times
1 października 2022, Robert Sadowski
IAB HowTo: SEM in uncertain times to piąta odsłona konferencji skupiającej czołowych ekspertów branży SEO, SEM, content marketingu i analityki internetowej. Konferencja odbędzie się 26 października na żywo. Ostatnie lata charakteryzuje zwiększona niepewność i zmienność. Planowanie długoterminowe staje się coraz większym wyzwaniem, a sukces odnoszą tylko te firmy, które potrafią elastycznie dostosować się do stale zmieniających się warunków i szybko na nie reagować. Ideą konferencji jest wskazywanie dobrych przykładów i dobrych praktyk w zakresie wykorzystania narzędzi SEM do optymalizacji biznesu, pomimo niepewnych okoliczności zewnętrznych. Newspoint został partnerem wydarzenia.
Podczas IAB HowTo: SEM in uncertain times:
- dowiesz się, przed jakimi wyzwaniami w post-pandemicznej rzeczywistości stanęły firmy z branży e-commerce i nie tylko oraz jak sobie z nimi radzą,
- zobaczysz, jak agencje oraz ich klienci przystosowują się do zmian w zakresie prywatności oraz jak radzą sobie z przyspieszającym trendem automatyzacji platform i narzędzi reklamowych,
- poznasz najlepsze praktyki w zakresie realizowania kampanii SEO w zmieniającym się dynamicznie środowisku, czy to z uwagi na pandemię, sytuację geopolityczną, czy aktualizacje algorytmów wyszukiwarki Google,
- nauczysz się, jak wykorzystywać narzędzia analityczne, w tym nowy standard od Google – Google Analytics 4 do optymalizacji działań marketingowych, aby wycisnąć jak najwięcej z budżetu którym dysponujesz.
Wydarzenie adresowane jest do:
- właścicieli firm z sektora MŚP,
- managerów zarządzających działami marketingu w dużych firmach i korporacjach,
- specjalistów SEO, SEM, performance,
- analityków pracujących zarówno w agencjach, jak i po stronie klientów.
Widzimy się 26 października w WEST GATE, Aleje Jerozolimskie 92, Warszawa.
Agenda i rejestracja dostępne na: https://howto.iab.org.pl/sem-2022/. Zapraszamy.