IAB HowTo: Programmatic – Efektywność i bezpieczeństwo dla sukcesu w biznesie

11 czerwca 2023, Robert Sadowski

Już po raz szósty spotkamy się na konferencji przygotowanej przez Grupę Roboczą Programmatic działającą przy IAB Polska, podczas której eksperci reprezentujący agencje, reklamodawców, wydawców oraz platformy technologiczne podzielą się najnowszą wiedzą na temat programatycznego zakupu reklamy. IAB HowTo: Programmatic – Efektywność i bezpieczeństwo dla sukcesu w biznesie odbędzie się 21 czerwca w Multikinie w Złotych Tarasach. Newspoint został jego partnerem.

Podczas wydarzenia dowiesz się, jak bezpiecznie oraz efektywnie realizować kampanie z wykorzystaniem programmatic. Zobaczysz najciekawsze przykłady zrealizowanych programatycznie kampanii. Poznasz nowe możliwości ekosystemu programmatic, które możesz wykorzystać w swojej firmie. Nauczysz się, jak efektywnie docierać do konsumentów po zmianach związanych z ograniczeniem 3rd party cookies. Dowiesz się:

  • Jak efektywnie połączyć GA4, GCP i programmatic?
  • Co będzie przełomem w targetowaniu grup docelowych?
  • Czy retail media to dobre rozwiązanie na erę post-cookie?

Z modelem programatycznym warto być na bieżąco! Poznaj odpowiedzi na te i inne pytania i dowiedz się, jakie są nowe możliwości tego ekosystemu, które możesz wykorzystać w swojej firmie!

W agendzie znalazło się aż 19 tematów wystąpień ukazujących zagadnienia z obszaru programmatic z każdej możliwej perspektywy – sprawdź je i już dziś zarejestruj się na wydarzenie!

IAB HowTo: Programmatic - prelegenci
IAB HowTo: Programmatic – prelegenci

Konferencja przeznaczona jest zarówno dla osób zarządzających, zajmujących się przygotowaniem strategii marketingowej w firmie, jak i dla pracowników, którzy na co dzień planują i realizują kampanie dla poszczególnych produktów. Zapraszamy również wszystkich, którzy chcą poszerzać swoją wiedzę z obszaru marketingu online w tym e-commerce.

Więcej informacji: https://howto.iab.org.pl/programmatic-2023/



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



8 maja 2024, Robert Sadowski

Forum IAB 2024

22 i 23 maja w w warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbędzie się tegoroczne Forum IAB, które przebiegnie pod hasłem “25 lat #GenDigital. Dojrzałość i Młodość”. Forum IAB to flagowa konferencja IAB Polska, wytyczająca standardy najlepszych praktyk e-marketingu. Stanowi jedno z najważniejszych źródeł inspiracji, wiedzy i doświadczeń w szeroko pojętej branży digital marketingu w Polsce. Newspoint...

5 kwietnia 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jak wygrać w content marketingu

IAB HowTo: Królewski Gambit, jak wygrać w content marketingu to konferencja dla osób, które pragną podbić świat contentu za pomocą mistrzowskich ruchów i taktyk. Weź udział w IAB HowTo o content i video marketingu 23 kwietnia. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

6 marca 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jakość nad iluzją

Połączone siły grup roboczych IAB Polska stworzyły selekcję najbardziej aktualnych tematów oraz wyzwań związanych z badaniami jakości prowadzonych działań w digital marketingu. Konferencja IAB HowTo: Jakość nad iluzją na temat technik zwiększania i pomiaru jakości w reklamie cyfrowej już 20 marca w Warszawie. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

4 marca 2024, Robert Sadowski

Pokolenie Z i Alpha. Jak zmieni się rola mediów w komunikacji z nowymi pokoleniami?

Sukces marketingowy i biznesowy marek w dużej mierze zależy od zrozumienia unikalnych cech każdego pokolenia, ich wartości, zachowań i potrzeb. Dynamiczny rozwój technologii oraz czynniki zewnętrzne takie jak pandemia, wojna, inflacja czy kryzys klimatyczny kształtują zachowania konsumenckie nowych pokoleń. Zmianie ulega również sposób konsumpcji mediów, ich rodzaj, forma i preferowane treści komunikatów, co niesie za...

29 lutego 2024, Robert Sadowski

Webinar „Pomówmy o marketingu” odc. 27

7 marca odbędzie się ostatni odcinek 5. serii webinarów „Pomówmy o marketingu” organizowanych przez DevaGroup. Podczas spotkania zostaną poruszone głównie tematy z zakresu SEO. Newspoint jest partnerem wydarzenia.