Forum IAB 2024
8 maja 2024, Robert Sadowski
22 i 23 maja w w warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbędzie się tegoroczne Forum IAB, które przebiegnie pod hasłem “25 lat #GenDigital. Dojrzałość i Młodość”. Forum IAB to flagowa konferencja IAB Polska, wytyczająca standardy najlepszych praktyk e-marketingu. Stanowi jedno z najważniejszych źródeł inspiracji, wiedzy i doświadczeń w szeroko pojętej branży digital marketingu w Polsce. Newspoint jest partnerem wydarzenia.
25-lecie IAB Polska to nie tylko okazja do świętowania, ale przede wszystkim zadania sobie pytania, co przez te ćwierć wieku jako branża osiągnęliśmy i co jeszcze przynieść może przyszłość. Rewolucję, a może ewolucję? Technologię w służbie człowiekowi czy jego stopniowe marginalizowanie? Jednego możemy być pewni – to, jak w kolejnych dekadach będzie wyglądał rynek digital, zależy od młodych. Cyfrowy świat nie stoi w miejscu, lecz dokładnie dziś na jego kształt mogą wpływać ci, którzy tworzyli go przez minione 25 lat, jak i ich młodzi następcy.
W programie Forum IAB znajdą się m.in. takie wystąpienia:
- Trends in Cybersecurity and Cyber-Defence – from Hybrid Threats to High-Risk AI systems. Prof. Dr. Marco Gercke, ekspert, doradca i naukowiec w dziedzinie cyfryzacji i cyberbezpieczeństwa.
- Jak uprościć proces podejmowania decyzji w organizacjach dojrzałych cyfrowo? Jarosław Serednicki, Żabka i Rafał Wachnik, Value Media.
- Od czarno-białego SMS’a do kolorowego RCS’a. Rewolucja w komunikacji z klientem eCommerce. Włodzimierz Sokół, Orange Polska S.A. i Kamil Paduch, Tide Software.
- Audyt audytorów: szukamy #gendigital. Anna Gruszka, Przewodnicząca Rady Programowej QUALID.
- Dynamiczna segmentacja 1st Party Data kluczem do obniżenia CPA z kanałów mediowych oraz do wygrania MIXX’a. Tomasz Przybyłowicz, Media&Leads i Iwona Żywna, OMD.
- Gdzie jest Twój RIZZ? Agnieszka Gajzler i Michał Dziedzic, Wirtualna Polska.
- Czy jest na sali retail mediowiec? Perspektywa marki na retail marketing w praktyce. Wojciech Starzewski, Samsung.
- Sejmflix Challenge. Jak robić media dla nowych odbiorców i nie przestać być mediami? Rafał Madajczak, Gazeta.pl.
- Sztuczna inteligencja w kampaniach omnichannel. Grzegorz Marczak, Hybrid.
- Happy trolling – jak przez 25 lat Polacy stali się ekspertami od wszystkiego, publikując opinie w internecie. Olga Wójcicka, Mediahub i Marta Głowacka, MullenLowe Warsaw.
- Od footfall do footprint, czyli jak technologia pozwala nam odkryć konsumenta na nowo. Mateusz Chołuj, Proxi.Cloud.
- Phygital zjada świat. Czy technologia zostawia jeszcze miejsce dla człowieka? Izabela Franke, Future Mind.
Zapraszamy do rejestracji: https://forumiab.pl/bilet/