Webinar IMM: „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”

7 czerwca 2024, Robert Sadowski

Instytut Monitorowania Mediów zaprasza na webinar „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”, w którym gościnnie wezmą udział Wojtek Mazur, CEO & Founder i Agata Piechota, Content Marketing Specialist z agencji Elephate. Wydarzenie poprowadzi Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Webinar odbędzie się we wtorek 18 czerwca o godz. 12:00.

Realizacja kampanii digital PR to jeden ze sposobów na wsparcie działań SEO czy zwiększenie rozpoznawalności marki w sieci. Podczas webinaru uczestnicy zostaną przeprowadzeni przez wszystkie etapy procesu tworzenia kampanii – od znalezienia koncepcji kreatywnej, przez przygotowanie materiałów, aż po promocję i śledzenie efektów za pomocą narzędzi do monitoringu mediów. Na przykładzie case studies prelegenci podpowiedzą, jakie strategie się sprawdzają i jakich błędów należy unikać. Na koniec przewidziana jest sekcja pytań i odpowiedzi.

Podczas wydarzenia będzie mowa m.in. o:

  • wyznaczaniu celów kampanii digital PR,
  • doborze strategii, narzędzi i kanałów komunikacji,
  • tworzeniu atrakcyjnego contentu,
  • dystrybucji materiałów prasowych,
  • mierzeniu i raportowaniu wyników.

Swoimi doświadczeniami podzielą się eksperci z agencji ElephateWojtek Mazur, CEO & Founder, oraz Agata Piechota, Content Marketing Specialist. Spotkanie poprowadzi Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM.

WebinarJak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?” odbędzie się we wtorek, 18 czerwca, o godz. 12:00. Wydarzenie jest bezpłatne, ale wymagana jest wcześniejsza rejestracja. Liczba miejsc ograniczona.

Zapraszamy do zapisów!



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



14 czerwca 2024, Robert Sadowski

Oświadczenie o statusie dużego przedsiębiorcy

Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.

7 czerwca 2024, Robert Sadowski

Webinar IMM: „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”

Instytut Monitorowania Mediów zaprasza na webinar „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”, w którym gościnnie wezmą udział Wojtek Mazur, CEO & Founder i Agata Piechota, Content Marketing Specialist z agencji Elephate. Wydarzenie poprowadzi Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Webinar odbędzie się we wtorek 18 czerwca o godz. 12:00. Realizacja kampanii digital PR to...

10 maja 2024, Robert Sadowski

Najbardziej opiniotwórcze media dekady – raport IMM

Najbardziej opiniotwórczym medium dekady w Polsce został Onet. W latach 2014-2023 redakcja była cytowana 236,6 tys. razy. Drugie miejsce należy do stacji RMF FM z liczbą 209,1 tys. wzmianek. Na trzeciej pozycji uplasowała się Rzeczpospolita, na którą inne redakcje powoływały się 199,5 tys. razy.

21 marca 2024, Robert Sadowski

Rozwój grupy kapitałowej IMM

W styczniu br. Instytut Monitorowania Mediów SA objął kontrolny pakiet udziałów w PSMM Sp. z o.o. i tym samym w Newton Media Polska Sp. z o.o. oraz wykupił 100% udziałów Newspoint Sp. z o.o. W wyniku podjętych działań Grupa IMM, której współwłaściciele reprezentują wyłącznie polski kapitał, istotnie się poszerzyła.

31 stycznia 2024, Robert Sadowski

Rzeczpospolita najbardziej opiniotwórczym tytułem mediowym 2023 roku

W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez Rzeczpospolitą. W 2023 roku dziennik zacytowano łącznie 33,9 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów, który publikuje cykliczny raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na drugim miejscu w rankingu znalazł się TVN24, który inne tytuły cytowały 33 tys. razy. Wirtualna Polska zajęła trzecie...