Co zyskasz dzięki monitoringowi mediów?
Ugaś kryzys w zarodku
Nie dopuść, aby pisano o Tobie bez Twojej wiedzy
Ucz się na błędach innych
Monitoruj wpadki i kryzysy firm konkurencyjnych
Opracuj procedury kryzysowe
Poznaj metody właściwego postępowania
Rozwiązuj problemy użytkowników
Ciągły monitoring pozwoli wychwycić wszystkie wpisy i komentarze, które mogą przyczynić się do mniejszych i większych kryzysów firmy.
Wypróbuj za darmoBądź szybszy od kryzysu
Monitoruj, zapobiegaj, kontroluj i reaguj na kryzysy wizerunkowe. Wyjaśniaj wszelkie wątpliwości, odpowiadaj na pytania, polecaj najlepsze rozwiązania, nie zostawiaj otwartych wątków.
Wypróbuj za darmoMonitoruj i reaguj
Monitoring mediów może stać się systemem wczesnego ostrzegania przed kryzysowymi zagrożeniami. Każdy wpis o marce może mieć wpływ na jej dalsze funkcjonowanie. Wyszukuj i rozwiązuj pojawiające się problemy mogące stanowić ryzyko dla wizerunku marki czy firmy.
Wypróbuj za darmo