Jak monitoring mediów wspomaga social selling?
Docieraj do poszukujących rekomendacji
Nawiązuj kontakty z potencjalnymi klientami, którzy w danym momencie szukają Twojej oferty
Określ przeważającą grupę odbiorców
Sprawdź, w których mediach i źródłach najczęściej poszukuje się danej usługi lub produktu
Przygotuj i promuj wartościowe treści
Dziel się wiedzą, twórz nowy content, zdobywaj nowe leady - analizuj dane z monitoringu mediów, szukaj nowych dróg dotarcia do konsumentów
Wykorzystuj media społecznościowe
Celem jest sprzedaż oferty z wykorzystaniem możliwości, jakie dają social media i angażowanie kupujących w sposób ciągły i długoterminowy. Natychmiastowość wynikająca z modelu mediów społecznościowych pomaga w aktywnej komunikacji i nawiązywaniu kontaktów sprzedażowych.
Wypróbuj za darmoUstaw odpowiednie alerty
Dzięki monitoringowi mediów wyłapiesz wszystkie zapytania, niemal w kilka chwil po ich publikacji. Nie musisz już spędzać godzin na przeszukiwaniu sieci i social mediów. Automaty same powiadomią użytkownika o pojawiających się zapytaniach z poleceniem oferty.
Wypróbuj za darmoWspieraj social selling
Dotarcie w odpowiednim momencie do użytkowników, którzy zadają pytania o pomoc i rekomendacje, z ofertą naszej marki ma największe szanse powodzenia i bywa dużo bardziej skuteczne niż tzw. cold mailingi. Skuteczność social sellingu zależy od tego, jak bardzo w danym momencie druga strona potrzebuje produktu lub oferty, które rozwiążą jej problemy. Monitoring mediów to proces umożliwiający szybkie pozyskanie takich informacji.
Wypróbuj za darmo