Jak monitoring mediów wspomoże Twoje SEO
Ustaw powiadomienia alertowe
Poznaj najnowsze rankingi, zestawienia i propozycje najlepszych narzędzi, produktów, programów i polecanych usług
Pozyskuj nowe linki dla SEO
Walcz o wzmianki i nowe linki do własnych rozwiązań i podstron www
Analizuj działania konkurencji
Sprawdzaj, gdzie i jak pozycjonuje się konkurencja oraz jakich słów kluczowych używa
Rozszerzaj bazę keywords
Dzięki monitoringowi mediów łatwo dostrzeżesz nowe, branżowe słowa kluczowe pojawiające się w różnych kontekstach i na różnych serwisach. Analiza takich wpisów rozszerzy gamę fraz o te, na które dotychczas się nie pozycjonowałeś.
Wypróbuj za darmo
Pamiętaj o tzw. “brand signals”
Brand signal to każde wystąpienie nazwy marki w internecie i social media. Monitoruj nazwę własnej domeny i domen konkurencyjnych. Śledź ich obecność w mediach i pozyskiwane linki.
Wypróbuj za darmo
Bądź na bieżąco
Monitoring mediów jest narzędziem wspierającym pracę nowoczesnego marketera i pozycjonera. Zapewnia stały dopływ najświeższych publikacji z kraju i zagranicy o wszelkich zmianach algorytmu Google i reakcji oraz doświadczeń ekspertów. Bądź na bieżąco z tym, co się dzieje w branży SEO.
Wypróbuj za darmo