Badania i raporty

Social media

Jak odnosić korzyści z social media? Z poradnika dowiesz się:

  • Które platformy rozważyć aby promować swój biznes?
  • Jak przeprowadzać analizę konkurencji?
  • Jak zarządzać recenzjami w mediach społecznościowych?

Newspoint

95%

konsumentów uważa, że największym czynnikiem, który obniża zaufanie do marki, jest usuwanie negatywnych opinii

93%

konsumentów czyta opublikowane recenzje, przed zakupem przez internet od nieznanej przez nich firmy

80%

konsumentów uważa, że odpowiadanie na negatywne komentarze przyczynia się do wzrostu zaufania do marki

42%

klientów podczas pobytu w sklepie tradycyjnym prowadzi poszukiwania online o produktach i markach


W poradniku "Jak odnosić korzyści z social media?" piszemy:

Newspoint

O potrzebie monitorowania social media

Newspoint

Jak dbać o employer branding

Newspoint

Jak dotrzeć do grupy docelowej

Newspoint

Jak korzystać z social media, aby lepiej zrozumieć rynek

Newspoint

O marketingowych taktykach wspieranych przez social media

Newspoint

O powodach niepowodzeń startupów

Pobierz poradnik

Jak odnosić korzyści z social media?

Newspoint

„Bardzo ważne jest łączenie wiedzy o strategiach, kampaniach reklamowych i marketingowych, które dały największe efekty, jak i ciągły monitoring bieżącej aktywności naszej konkurencji i trendów rynkowych w kraju i na świecie.”

Newspoint
Robert Stalmach CEO Newspoint