Jak w panelu monitoringu mediów prawidłowo sklasyfikujesz, przeanalizujesz i zinterpretujesz dane o influencerach?
Mapping influencerów
Umożliwiamy wyszukiwanie wpływowych osób, które publikują teksty na zadany temat
Wyszukiwanie publikacji
Istnieje możliwość wyszukania publikacji w zależności od ich zasięgu, ekwiwalentu reklamowego, wydźwięku lub płci autora
Prezentacja statystyk i wykresów
Poznaj dane dotyczące, m.in. autorów największej liczby postów, najbardziej lubianych, rozpowszechnianych lub komentowanych
Nie dopuść do porażki w influencer marketingu
Źle zdefiniowana i dobrana grupa docelowa, źle wybrani influencerzy oraz brak monitoringu kampanii to największe zagrożenia. Dużym wyzwaniem jest ciągły pomiar efektów kampanii. Umożliwiamy dostęp do bazy dużych i małych influencerów oraz parametrów ich aktywności w social media.
Wypróbuj za darmoOferujemy badanie liderów opinii
Mapping influencerów łączy elementy analizy ilościowej, jakościowej oraz audytu social media. Po ustaleniu kryteriów, jakie musi spełniać dla marki influencer, możliwe jest dotarcie do dopasowanej grupy liderów opinii w celu nawiązania bezpośredniej relacji. Ręczne gromadzenie ogromnych ilości danych dziś już nie wystarcza. Postaw na automatyzację i AI.
Wypróbuj za darmoKieruj się danymi i wybieraj odpowiednich influencerów
Umożliwiamy dostęp do bazy TOP influencerów, micro- i nano-influencerów z modułem pełnej analityki real-time. Możliwe jest dotarcie do właściwych osób w celu nawiązania relacji. Odpowiednia liczba followersów, like’ów, retweetów, zasięg strony www/bloga, tematyka, reakcje innych internautów na treści umieszczane przez potencjalnego influencera, płeć, wiek – to tylko niektóre wskaźniki, jakie możemy uwzględnić w badaniu.
Wypróbuj za darmo