Jak pomocny będzie w Twoim biznesie audyt mediowy i wizerunkowy
Zwiększ wartość marki
Audyt mediowy pomaga usprawnić procesy komunikacyjne, zidentyfikować trendy i dowiedzieć się, co jest potrzebne, aby zwiększyć wartość firmy lub marki w mediach
Zbadaj tematy dyskusji
Badanie wskaże, na jakie wątki kładzie się nacisk, jaki jest ich wydźwięk, ekwiwalent, jakie wzbudzają zainteresowanie, które źródła chętnie publikują teksty z danej dziedziny
Poznaj autorów wpisów
Audyt mediowy pokaże, którzy dziennikarze i influencerzy najczęściej piszą na dany temat, o branży czy konkurencji
Analizuj aktywność mediową własnej firmy
Analizując ogromne zasoby danych, możemy podejmować trafne decyzje, co do kontynuacji działań komunikacyjnych, dokonania właściwych modyfikacji lub zmiany kierunku i przestawienia się na inne kanały dotarcia.
Wypróbuj za darmoZamów audyt mediowy
Profesjonalne badanie materiałów prasowych, radiowych, telewizyjnych, internetowych oraz social mediowych pozwala na analizę aktywności medialnej audytowanej firmy lub marki.
Dodatkowo umożliwia pozyskanie danych na temat aktywności marketingowej konkurentów.
Sprawnie zarządzaj marką i reputacją
Dzięki przeprowadzonemu audytowi mediowemu zaczniesz lepiej zarządzać reputacją marki i strategią marketingową. Pokażesz zarządowi i zespołowi marketingu, jak budować i wzmacniać poparcie wśród docelowych odbiorców Twojej marki. Dopasujesz bieżące aktywności w mediach do celów i zadań Twojego departamentu i całej firmy.
Wypróbuj za darmo