Marketing bezpośredni na nowe czasy – Rewolucja w Komunikacji
19 maja 2009, Paulina Pocheć
We czwartek, 28 maja, w siedzibie Agory w Warszawie, odbędzie się XI seminarium z cyklu „Rewolucja w komunikacji”. Temat najnowszego spotkania to: Marketing bezpośredni na nowe czasy – skuteczne narzędzia, sposoby pozyskiwania i podtrzymywania więzi z klientem.
Projekt seminariów „Rewolucja w komunikacji” realizowany jest przez portal Gazeta.pl i Fundację InternetPR.pl od 2006 roku. Jego głównym celem jest obserwacja, analiza i upowszechnianie pozytywnych zmian zachodzących w komunikacji społecznej, a związanych z internetem. Częścią projektu są seminaria poświęcone najważniejszym trendom, technikom i narzędziom nowoczesnej komunikacji, na które serdecznie zapraszamy wszystkich chętnych. W ostatnich latach spotkania gromadziły przeszło setkę słuchaczy – specjalistów z branży marketingowej i PR, dziennikarzy i znanych blogerów.
Na kolejne seminarium zapraszamy do Agory w czwartek, 28 maja, na godz. 10.00. Tematyka najbliższego spotkania zostanie poświęcona marketingowi bezpośredniemu. Marketing bezpośredni (nazywany też ostatnio marketingiem zintegrowanym) jest obecnie najbardziej dynamicznie rozwijającą się dziedziną szeroko rozumianej komunikacji marketingowej. Marketing bezpośredni jest rozumiany jako interaktywne, bezpośrednie i personalizowane działania marketingowe. Działania te wykorzystują techniki, których nadrzędną cechą jest mierzalność reakcji oraz tworzenie personalnej więzi z klientem (lojalność konsumenta). Do podstawowych technik marketingu bezpośredniego zaliczamy: 1. Przesyłka bezpośrednia (B2B oraz B2C) 2. Promocje sprzedaży 3. Telemarketing 4. Marketing mobilny (np. SMS-y i MMS-y) 5. Marketing internetowy (w tym m.in.: strony www.; SEM – marketing w wyszukiwarkach; e-mailingi; newslettery, marketing wirusowy) 6. Direct Response Advertising (np. kanały TV służące bezpośredniemu nabyciu produktu lub usługi). W trakcie seminarium przedstawimy i omówimy najważniejsze trendy i zagadnienia związane z powyższym tematem.
W seminarium udział wezmą:
- Xawery Konarski, Kancelaria Traple Konarski Podrecki
- Krzysztof Dębowski, SARE
- Mariusz Pawłowski, Acxiom
- Patrycja Kunkel, Agora
- Katarzyna Domańska, Think Open
- Borys Wróbel, Mobijoy
- Michał Białek, Wykop.pl
Po każdej prezentacji interaktywna dyskusja uczestników z prelegentami umożliwi wzajemną wymianę poglądów.
Więcej informacji i formularz zgłoszeniowy na stronie projektu Rewolucja w Komunikacji.