Marketing bezpośredni na nowe czasy – Rewolucja w Komunikacji

19 maja 2009, Paulina Pocheć

We czwartek, 28 maja, w siedzibie Agory w Warszawie, odbędzie się XI seminarium z cyklu „Rewolucja w komunikacji”. Temat najnowszego spotkania to: Marketing bezpośredni na nowe czasy – skuteczne narzędzia, sposoby pozyskiwania i podtrzymywania więzi z klientem.

Projekt seminariów „Rewolucja w komunikacji” realizowany jest przez portal Gazeta.pl i Fundację InternetPR.pl od 2006 roku. Jego głównym celem jest obserwacja, analiza i upowszechnianie pozytywnych zmian zachodzących w komunikacji społecznej, a związanych z internetem. Częścią projektu są seminaria poświęcone najważniejszym trendom, technikom i narzędziom nowoczesnej komunikacji, na które serdecznie zapraszamy wszystkich chętnych. W ostatnich latach spotkania gromadziły przeszło setkę słuchaczy – specjalistów z branży marketingowej i PR, dziennikarzy i znanych blogerów.

Na kolejne seminarium zapraszamy do Agory w czwartek, 28 maja, na godz. 10.00. Tematyka najbliższego spotkania zostanie poświęcona marketingowi bezpośredniemu. Marketing bezpośredni (nazywany też ostatnio marketingiem zintegrowanym) jest obecnie najbardziej dynamicznie rozwijającą się dziedziną szeroko rozumianej komunikacji marketingowej. Marketing bezpośredni jest rozumiany jako interaktywne, bezpośrednie i personalizowane działania marketingowe. Działania te wykorzystują techniki, których nadrzędną cechą jest mierzalność reakcji oraz tworzenie personalnej więzi z klientem (lojalność konsumenta). Do podstawowych technik marketingu bezpośredniego zaliczamy: 1. Przesyłka bezpośrednia (B2B oraz B2C) 2. Promocje sprzedaży 3. Telemarketing 4. Marketing mobilny (np. SMS-y i MMS-y) 5. Marketing internetowy (w tym m.in.: strony www.; SEM – marketing w wyszukiwarkach; e-mailingi; newslettery, marketing wirusowy) 6. Direct Response Advertising (np. kanały TV służące bezpośredniemu nabyciu produktu lub usługi). W trakcie seminarium przedstawimy i omówimy najważniejsze trendy i zagadnienia związane z powyższym tematem.

W seminarium udział wezmą:

  • Xawery Konarski, Kancelaria Traple Konarski Podrecki
  • Krzysztof Dębowski, SARE
  •  Mariusz Pawłowski, Acxiom
  • Patrycja Kunkel, Agora
  • Katarzyna Domańska, Think Open
  • Borys Wróbel, Mobijoy
  • Michał Białek, Wykop.pl

Po każdej prezentacji interaktywna dyskusja uczestników z prelegentami umożliwi wzajemną wymianę poglądów.

Więcej informacji i formularz zgłoszeniowy na stronie projektu Rewolucja w Komunikacji.



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



14 czerwca 2024, Robert Sadowski

Oświadczenie o statusie dużego przedsiębiorcy

Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.

7 czerwca 2024, Robert Sadowski

Webinar IMM: „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”

Instytut Monitorowania Mediów zaprasza na webinar „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”, w którym gościnnie wezmą udział Wojtek Mazur, CEO & Founder i Agata Piechota, Content Marketing Specialist z agencji Elephate. Wydarzenie poprowadzi Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Webinar odbędzie się we wtorek 18 czerwca o godz. 12:00.

10 maja 2024, Robert Sadowski

Najbardziej opiniotwórcze media dekady – raport IMM

Najbardziej opiniotwórczym medium dekady w Polsce został Onet. W latach 2014-2023 redakcja była cytowana 236,6 tys. razy. Drugie miejsce należy do stacji RMF FM z liczbą 209,1 tys. wzmianek. Na trzeciej pozycji uplasowała się Rzeczpospolita, na którą inne redakcje powoływały się 199,5 tys. razy.

21 marca 2024, Robert Sadowski

Rozwój grupy kapitałowej IMM

W styczniu br. Instytut Monitorowania Mediów SA objął kontrolny pakiet udziałów w PSMM Sp. z o.o. i tym samym w Newton Media Polska Sp. z o.o. oraz wykupił 100% udziałów Newspoint Sp. z o.o. W wyniku podjętych działań Grupa IMM, której współwłaściciele reprezentują wyłącznie polski kapitał, istotnie się poszerzyła.

31 stycznia 2024, Robert Sadowski

Rzeczpospolita najbardziej opiniotwórczym tytułem mediowym 2023 roku

W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez Rzeczpospolitą. W 2023 roku dziennik zacytowano łącznie 33,9 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów, który publikuje cykliczny raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na drugim miejscu w rankingu znalazł się TVN24, który inne tytuły cytowały 33 tys. razy. Wirtualna Polska zajęła trzecie...