Bankowość mobilna – Rewolucja w Finansach
30 maja 2011, Paulina Pocheć
Szóste spotkanie z cyklu Rewolucja w Finansach, które odbędzie się 8 czerwca 2011 r. w Warszawie, poświęcone jest bankowości mobilnej. To obecnie przyszłościowa i dynamicznie rozwijająca się dziedzina bankowości. W trakcie spotkania zostanie poruszona nie tylko jej kwestia w Polsce, ale również zagraniczne doświadczenia w tej sferze. Przedstawione zostaną ciekawe rozwiązania techniczne w zakresie bankowości mobilnej i pomysły co do jej promocji.
Program spotkania przedstawia się następująco:
16.30 – 16.35 – wprowadzenie – Michał Macierzyński , PKO Bank Polski, Fundacja internetPR
16.35 – 17.00 – Czy Polacy chcą korzystać w banku w komórce? – badanie Instytutu Homo Homini
17.00 – 17.30 – Jak promować bankowość mobilną? – M.Gieorgica, M.Załubska-Król, Clear Communiacation Group
17.30 – 18.00 – Bankowość mobilna – doświadczenia zagraniczne – Krzyszof Karabuła i Andrzej Golus, Deloitte.
18.00 – 18.30 – Najnowsze rozwiązania techniczne przykłady – Arkadiusz Jadczak, Evangelist
18.30 – 19.50 – Panel: czym w ogóle jest bankowość mobilna – przykłady i polskie realia, moderuje Tomasz Jaroszek, dziennikarz Bankier.pl.
Uczestnicy panelu:
- prof. Remigiusz Kaszubski – Związek Banków Polskich
- Adam Grabarczyk – Citi Bank Handlowy
- Mariusz Gliński – Raiffeisen Bank Polska
- Rafał Witczak – PEKAO SA
- Wojciech Bolanowski – PKO Bank Polski
- Paweł Kucharski – mBank
19.50 – 20.00 – podsumowanie spotkania – Michał Macierzyński
Spotkania z cyklu „Rewolucja w finansach” odbywają się w budynku dawnego CIUW – u, sala 306 przy Krakowskim Przedmieściu 26/28 w Warszawie. Po zakończeniu seminarium uczestnicy przejdą do BrowArmii Królewskiej przy ul. Królewskiej 1, gdzie rozpocznie się jego część nieoficjalna.
Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do zgłoszeń przez formularz „Zgłoszenia” umieszczony na stronie Rewolucji w Finansach. Konferencja jest bezpłatna.
Organizatorami spotkania są: Fundacja internetPR.pl i Zakład Teorii Komunikacji Społecznej Instytutu Dziennikarstwa przy współpracy z Neuron Agencją PR i PKO BP.