Bankowość mobilna – Rewolucja w Finansach

30 maja 2011, Paulina Pocheć

Szóste spotkanie z cyklu Rewolucja w Finansach, które odbędzie się 8 czerwca 2011 r. w Warszawie, poświęcone jest bankowości mobilnej. To obecnie przyszłościowa i dynamicznie rozwijająca się dziedzina bankowości. W trakcie spotkania zostanie poruszona nie tylko jej kwestia w Polsce, ale również zagraniczne doświadczenia w tej sferze. Przedstawione zostaną ciekawe rozwiązania techniczne w zakresie bankowości mobilnej i pomysły co do jej promocji.

Program spotkania przedstawia się następująco:

16.30 – 16.35 –  wprowadzenie – Michał Macierzyński , PKO Bank Polski, Fundacja internetPR
16.35 – 17.00 – Czy Polacy chcą korzystać w banku w komórce? – badanie Instytutu Homo Homini
17.00 – 17.30 – Jak promować bankowość mobilną? – M.Gieorgica, M.Załubska-Król, Clear Communiacation Group
17.30 – 18.00 – Bankowość mobilna – doświadczenia zagraniczne – Krzyszof Karabuła i Andrzej Golus, Deloitte.
18.00 – 18.30 – Najnowsze rozwiązania techniczne przykłady – Arkadiusz Jadczak, Evangelist
18.30 – 19.50 – Panel: czym w ogóle jest bankowość mobilna – przykłady i polskie realia, moderuje Tomasz Jaroszek, dziennikarz Bankier.pl.

Uczestnicy panelu:

  • prof. Remigiusz Kaszubski – Związek Banków Polskich
  • Adam Grabarczyk – Citi Bank Handlowy
  • Mariusz Gliński – Raiffeisen Bank Polska
  • Rafał Witczak  – PEKAO SA
  • Wojciech Bolanowski  – PKO Bank Polski
  • Paweł Kucharski – mBank

19.50 – 20.00 – podsumowanie spotkania – Michał Macierzyński

Spotkania z cyklu „Rewolucja w finansach” odbywają się w budynku dawnego CIUW – u, sala 306 przy Krakowskim Przedmieściu 26/28 w Warszawie. Po zakończeniu seminarium uczestnicy przejdą do BrowArmii Królewskiej przy ul. Królewskiej 1, gdzie rozpocznie się jego część nieoficjalna.

Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do zgłoszeń przez formularz „Zgłoszenia” umieszczony na stronie Rewolucji w Finansach. Konferencja jest bezpłatna.

Organizatorami spotkania są: Fundacja internetPR.pl i Zakład Teorii Komunikacji Społecznej Instytutu Dziennikarstwa przy współpracy z Neuron Agencją PR i PKO BP.



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



14 czerwca 2024, Robert Sadowski

Oświadczenie o statusie dużego przedsiębiorcy

Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.

7 czerwca 2024, Robert Sadowski

Webinar IMM: „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”

Instytut Monitorowania Mediów zaprasza na webinar „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”, w którym gościnnie wezmą udział Wojtek Mazur, CEO & Founder i Agata Piechota, Content Marketing Specialist z agencji Elephate. Wydarzenie poprowadzi Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Webinar odbędzie się we wtorek 18 czerwca o godz. 12:00.

10 maja 2024, Robert Sadowski

Najbardziej opiniotwórcze media dekady – raport IMM

Najbardziej opiniotwórczym medium dekady w Polsce został Onet. W latach 2014-2023 redakcja była cytowana 236,6 tys. razy. Drugie miejsce należy do stacji RMF FM z liczbą 209,1 tys. wzmianek. Na trzeciej pozycji uplasowała się Rzeczpospolita, na którą inne redakcje powoływały się 199,5 tys. razy.

21 marca 2024, Robert Sadowski

Rozwój grupy kapitałowej IMM

W styczniu br. Instytut Monitorowania Mediów SA objął kontrolny pakiet udziałów w PSMM Sp. z o.o. i tym samym w Newton Media Polska Sp. z o.o. oraz wykupił 100% udziałów Newspoint Sp. z o.o. W wyniku podjętych działań Grupa IMM, której współwłaściciele reprezentują wyłącznie polski kapitał, istotnie się poszerzyła.

31 stycznia 2024, Robert Sadowski

Rzeczpospolita najbardziej opiniotwórczym tytułem mediowym 2023 roku

W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez Rzeczpospolitą. W 2023 roku dziennik zacytowano łącznie 33,9 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów, który publikuje cykliczny raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na drugim miejscu w rankingu znalazł się TVN24, który inne tytuły cytowały 33 tys. razy. Wirtualna Polska zajęła trzecie...