Relacja z Digital Research for Marketing (DR4M)

28 marca 2014, Paulina Pocheć

Podczas konferencji Digital Research for Marketing (DR4M), konferencji o badaniach dla marketerów zorganizowanej wspólnymi siłami IAB Polska i PBI, nie mogło oczywiście zabraknąć Newspoint.

Wystąpiliśmy w potrójnej roli: jako członek rady programowej (w osobie Anny Miotk), jako patron konferencji, a przede wszystkim – jako prelegent. Reprezentował nas Robert Stalmach, nasz prezes. Razem z Tomaszem Baranem z OBP Ariadnaprzedstawili oni prezentację pokazującą wyniki wspólnego badania, jaki wpływ na wizerunek marki miał styczniowy szum w sieci, wywołany przeniesieniem znaków towarowych firmy na Cypr. Wnioski pokazują, że chociaż sytuacja w internecie wyglądała dosyć groźnie – krytyczne komentarze na temat marki, antyfanpage, co czwarty internauta słyszał o kryzysie – to firmie udało się zarządzić kryzysem w taki sposób, że marka nie odniosła praktycznie żadnego uszczerbku.

Badanie wizerunku LPP to przykład realizacji badania wykonanego za pomocą Barometru Antykryzysowego – wspólnego produktu badawczego Newspoint i OBP Ariadna. Jest on przeznaczony dla organizacji, które borykają się lub borykały z kryzysem wizerunkowym w internecie. Badanie jest wykonywane za pomocą analizy treści pochodzących z monitoringu Newspoint, które to badanie jest następnie uzupełniane o pomiar na próbie reprezentatywnej dla grupy docelowej na panelu internautów Ariadna. Takie połączenie metod badawczych pozwala nie tylko poznać opinie internautów komentujących wydarzenia w sieci, ale również uzyskać informacje zwrotne od internautów, którzy nie komentują treści. Pozwala ono również na uchwycenie, jak dyskusja w sieci przekłada się na świadomość i nastawienie konsumentów.

 



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



21 lutego 2024, Robert Sadowski

Relacja z konferencji IAB HowTo: Efektywne kampanie marketingowe w erze nowych technologii

15 lutego w warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbyła się pierwsza w tym roku konferencja z cyklu IAB HowTo. Tym razem połączone siły grup roboczych IAB Polska przedstawiły aktualną wiedzę z zakresu SEM, SEO, mobile marketingu, social mediów, e-PR, content marketingu, influencer marketingu oraz reklamy w modelu programmatic. Wszystko po to, by zwiększyć efektywność w obliczu...

6 grudnia 2023, Robert Sadowski

Kształtowanie przyszłości finansów: wnioski z 14. FinTech & 13. InsurTech Digital Congress

4 grudnia 2023 roku w The Westin Warsaw Hotel odbył się 14. FinTech & 13. InsurTech Digital Congress – wydarzenie gromadzące czołowych ekspertów branż fintech i insurtech. Newspoint był Patronem Medialnym kongresu.

27 listopada 2023, Adriana Baranowska

Fotorelacja z barcampu semWAW

17 listopada 2023 roku na Campusie Google for Startups w Warszawie odbyła się pierwsza edycja semWAW, czyli bliźniaczego semKRK – eventu krakowskiego. Newspoint był patronem medialnym wydarzenia i przygotował fotorelację z wystąpień wszystkich prelegentów.

22 listopada 2023, Robert Sadowski

Relacja z konferencji IAB HowTo: AI Transformation – jak sztuczna inteligencja zmienia Twój biznes

16 listopada 2023 w Multikinie w Złotych Tarasach odbyła się kolejna konferencja z cyklu IAB HowTo. Tym razem poświęcona najnowszym trendom, wymianie wiedzy praktyków, ciekawym case studies, a także aktualnej sytuacji prawnej oraz wpływom AI na branżą reklamową. Newspoint przygotował obszerną fotorelację z wystąpień wszystkich prelegentów.

22 listopada 2023, Robert Sadowski

XVII Smart City Forum – Innowacje, Równość i Zrównoważony Rozwój

20-21 listopada 2023 roku w The Westin Warsaw Hotel odbyło się XVII Smart City Forum – spotkanie włodarzy miast, specjalistów administracji samorządowej oraz przedstawicieli zarządów firm działających w obszarze smart city. Wydarzenie zgromadziło 440 uczestników, którzy wysłuchali debat i wystąpień merytorycznych z udziałem ekspertów w dziedzinie funkcjonowania i rozwoju inteligentnych miast. Newspoint był Patronem Medialnym wydarzenia.