E-commerce Standard już 8-9 października w Warszawie!
25 września 2019, Kamil Kalinowski
Rekomendujemy udział w XIV edycji jednego z najważniejszych wydarzeń w branży e-commerce. Bogata agenda, dwa dni wydarzenia, podczas których: pierwszego dnia kilkanaście case studies, dyskusje panelowe. Drugiego dnia uczestnicy będę mieli możliwość pogłębienia wiedzy w czasie interaktywnych sesji warsztatowych. Wieczorem zapraszamy na wieczorną imprezę, która będzie doskonałą okazją do networkingu!
W programie m.in.
- PANEL DYSKUSYJNY: Kierunki rozwoju e-commerce, trendy i wyzwania.
Szymon Bujalski, E-commerce Director, Member of the Board, Empik Group
Piotr Frankowski, Dyrektor E-commerce, DUKA
Daniel Rogiński, Vice President, Drogerie Natura (ex. Dyrektor E-commerce na Europę, Eobuwie)
Mateusz Waligórski, Deputy Director of the Digital Solitions Office, PWPW
Wojciech Zięba, E-commerce & Omnichannel Director, Decathlon
Radosław Łach, Sales Director, Dotpay & eCard
Prowadzi: Jakub Gierszyński, E-commerce and Marketing Director, Inter Cars - CASE STUDY TALLY WEIJL: Personalnie o personalizacji.
Bartosz Jabłoński, Director of E-commerce Platform & Innovations, Tally Weijl - CASE STUDY SWAROVSKI: Jak budować obecność marki premium na platformach typu marketplace w dobie ich rosnącej popularności.
Bożena Nawara-Borek, E-commerce Manager Europe/CEEMEA, Swarovski - CASE STUDY SFERIS․PL: Rozwój projektów e-commerce w dużych organizacjach.
Małgorzata Radkiewicz, E-commerce Director / E-commerce Strategist, Sferis․pl - Strategie wsparcia sprzedaży online / omnichannel. Współpraca producentów ze sklepami internetowymi.
Justyna Dziegieć, Chief Digital Officer, Burda Media Polska - CASE STUDY RAINBOW TOURS: Jak analityka i modele atrybucji zwiększyły ROAS o 100%.
Michał Jaworski, Dyrektor E-commerce, Rainbow Tours - CASE STUDY ORANGE POLSKA: Dane. Czas. Kontekst. Kultura.
Adam Skręt, Dyrektor Digital i Performance Marketing, Orange Polska - CASE STUDY ETAM & UNDIZ POLAND: Idealny model atrybucji w e-commerce – czy coś takiego w ogóle istnieje.
Michał Skarżyński, Head of e-Commerce, Etam & Undiz Poland
Jako patron wydarzenia, mamy specjalną zniżkę dla naszych odbiorców
– 300zł zniżki przy rejestracji do 27.09!
Aby skorzystać ze zniżki, należy zarejestrować się przez link: https://www.internetstandard.pl/konferencja/ecommercestandard/wykup?token=newspoint lub przy rejestracji, wpisać w polu “kody promocyjne” kod NEWSPOINT.
Więcej informacji na stronie www.ecommercestandard.pl.
Do zobaczenia!