E-commerce Standard już 8-9 października w Warszawie!

25 września 2019, Kamil Kalinowski


Rekomendujemy udział w XIV edycji  jednego z najważniejszych wydarzeń w branży e-commerce. Bogata agenda, dwa dni wydarzenia, podczas których: pierwszego dnia kilkanaście case studies, dyskusje panelowe. Drugiego dnia uczestnicy będę mieli możliwość pogłębienia wiedzy w czasie interaktywnych sesji warsztatowych. Wieczorem zapraszamy na wieczorną imprezę, która będzie doskonałą okazją do networkingu! 

W programie m.in. 

  • PANEL DYSKUSYJNY: Kierunki rozwoju e-commerce, trendy i wyzwania.
    Szymon Bujalski, E-commerce Director, Member of the Board, Empik Group
    Piotr Frankowski, Dyrektor E-commerce, DUKA
    Daniel Rogiński, Vice President, Drogerie Natura (ex. Dyrektor E-commerce na Europę, Eobuwie)
    Mateusz Waligórski, Deputy Director of the Digital Solitions Office, PWPW
    Wojciech Zięba, E-commerce & Omnichannel Director, Decathlon
    Radosław Łach, Sales Director, Dotpay & eCard
    Prowadzi: Jakub Gierszyński, E-commerce and Marketing Director, Inter Cars 
  • CASE STUDY TALLY WEIJL: Personalnie o personalizacji.
    Bartosz Jabłoński, Director of E-commerce Platform & Innovations, Tally Weijl 
  • CASE STUDY SWAROVSKI: Jak budować obecność marki premium na platformach typu marketplace w dobie ich rosnącej popularności.
    Bożena Nawara-Borek, E-commerce Manager Europe/CEEMEA, Swarovski 
  • CASE STUDY SFERIS․PL: Rozwój projektów e-commerce w dużych organizacjach.
    Małgorzata Radkiewicz, E-commerce Director / E-commerce Strategist, Sferis․pl 
  • Strategie wsparcia sprzedaży online / omnichannel. Współpraca producentów ze sklepami internetowymi.
    Justyna Dziegieć, Chief Digital Officer, Burda Media Polska 
  • CASE STUDY RAINBOW TOURS: Jak analityka i modele atrybucji zwiększyły ROAS o 100%.
    Michał Jaworski, Dyrektor E-commerce, Rainbow Tours 
  • CASE STUDY ORANGE POLSKA: Dane. Czas. Kontekst. Kultura.
    Adam Skręt, Dyrektor Digital i Performance Marketing, Orange Polska 
  • CASE STUDY ETAM & UNDIZ POLAND: Idealny model atrybucji w e-commerce – czy coś takiego w ogóle istnieje.
    Michał Skarżyński, Head of e-Commerce, Etam & Undiz Poland

Jako patron wydarzenia, mamy specjalną zniżkę dla naszych odbiorców
– 300zł zniżki przy rejestracji do 27.09!

Aby skorzystać ze zniżki, należy zarejestrować się przez link: https://www.internetstandard.pl/konferencja/ecommercestandard/wykup?token=newspoint  lub przy rejestracji, wpisać w polu “kody promocyjne” kod NEWSPOINT. 

Więcej informacji na stronie www.ecommercestandard.pl

Do zobaczenia!




Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



8 maja 2024, Robert Sadowski

Forum IAB 2024

22 i 23 maja w w warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbędzie się tegoroczne Forum IAB, które przebiegnie pod hasłem “25 lat #GenDigital. Dojrzałość i Młodość”. Forum IAB to flagowa konferencja IAB Polska, wytyczająca standardy najlepszych praktyk e-marketingu. Stanowi jedno z najważniejszych źródeł inspiracji, wiedzy i doświadczeń w szeroko pojętej branży digital marketingu w Polsce. Newspoint...

5 kwietnia 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jak wygrać w content marketingu

IAB HowTo: Królewski Gambit, jak wygrać w content marketingu to konferencja dla osób, które pragną podbić świat contentu za pomocą mistrzowskich ruchów i taktyk. Weź udział w IAB HowTo o content i video marketingu 23 kwietnia. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

6 marca 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jakość nad iluzją

Połączone siły grup roboczych IAB Polska stworzyły selekcję najbardziej aktualnych tematów oraz wyzwań związanych z badaniami jakości prowadzonych działań w digital marketingu. Konferencja IAB HowTo: Jakość nad iluzją na temat technik zwiększania i pomiaru jakości w reklamie cyfrowej już 20 marca w Warszawie. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

4 marca 2024, Robert Sadowski

Pokolenie Z i Alpha. Jak zmieni się rola mediów w komunikacji z nowymi pokoleniami?

Sukces marketingowy i biznesowy marek w dużej mierze zależy od zrozumienia unikalnych cech każdego pokolenia, ich wartości, zachowań i potrzeb. Dynamiczny rozwój technologii oraz czynniki zewnętrzne takie jak pandemia, wojna, inflacja czy kryzys klimatyczny kształtują zachowania konsumenckie nowych pokoleń. Zmianie ulega również sposób konsumpcji mediów, ich rodzaj, forma i preferowane treści komunikatów, co niesie za...

29 lutego 2024, Robert Sadowski

Webinar „Pomówmy o marketingu” odc. 27

7 marca odbędzie się ostatni odcinek 5. serii webinarów „Pomówmy o marketingu” organizowanych przez DevaGroup. Podczas spotkania zostaną poruszone głównie tematy z zakresu SEO. Newspoint jest partnerem wydarzenia.