Webinar Newspoint: Kiedy wrzucać posty na social media

29 kwietnia 2020, Robert Sadowski

Zapraszamy na kolejny webinar Newspoint, w czasie którego Robert Sadowski, nasz Digital Marketing Manager, przedstawi wyniki badania, przeprowadzonego na olbrzymiej liczbie danych z monitoringu mediów. Wnioski pokażą, w jakich godzinach i dniach tygodnia publikować posty na poszczególnych platformach społecznościowych aby osiągać wyższe konwersje w postaci reakcji, komentarzy i udostępnień. Zaczynamy we wtorek 5 maja o 12:00.

Zapisz się na webinar

Każdy marketer chciałby wiedzieć, kiedy wstawiać posty na platformy społecznościowe aby uzyskiwać jak najlepsze rezultaty. Oczywiście wyniki bardzo zależą od wagi, treści i edukacyjnej mocy przekazu, zilustrowania go obrazkiem, wykresem, pozyskanymi danymi czy infografiką albo filmem. Branża i grupa docelowa też są ważne.

Zakładając, że każdy komunikat jest wartościowy i uszyty na miarę, nasze doświadczenia i rekomendacje ekspertów wykazują lepsze i gorsze przedziały czasowe postowania. My poszliśmy dalej i przeanalizowaliśmy wszystkie wpisy zebrane na przestrzeni całego 2019 roku, przez narzędzie do monitoringu mediów – Newspoint, na najpopularniejszych w Polsce platformach społecznościowych. Badaliśmy je miesiąc po miesiącu, dzień po dniu, godzina po godzinie. 50 mln rekordów z Facebooka, 25 mln z Instagrama, 30 mln z Twittera, 5 mln filmów z YouTube. Sprawdziliśmy, kiedy najczęściej wypuszczano posty i jak to przełożyło się na liczby komentarzy, udostępnienia i otrzymane reakcje (Like, Super, Ha-ha, Wow, Przykro mi, Wrr).

Zachęcamy do udziału. Zostań w domu i posłuchaj.

Wymagana jest rejestracja. Wtorek, 5 maja 2020, 12:00.



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



21 sierpnia 2024, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?

W czwartek 22.08 o godz. 12:00 odbędzie się szkolenie online zatytułowane „Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?”, które organizuje Instytut Monitorowania Mediów. Spotkanie poprowadzą Miłosz Sieradzki, Specjalista ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży w IMM, oraz Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Eksperci opowiedzą o tym, czym się kierować przy wyborze najlepszego...

7 czerwca 2024, Robert Sadowski

Webinar IMM: „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”

Instytut Monitorowania Mediów zaprasza na webinar „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”, w którym gościnnie wezmą udział Wojtek Mazur, CEO & Founder i Agata Piechota, Content Marketing Specialist z agencji Elephate. Wydarzenie poprowadzi Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Webinar odbędzie się we wtorek 18 czerwca o godz. 12:00.

4 stycznia 2024, Robert Sadowski

Newspoint & IMM & More Bananas On The Marketing Tour 2. Przystanek Kielce [szkolenie]

W 2019 i 2020 roku wraz z agencją kreatywną More Bananas wyruszyliśmy w wielką marketingową podróż po Polsce. Odwiedziliśmy kilka miast i przekazaliśmy naszą wiedzę i doświadczenia biznesowe z szeroko pojętego marketingu internetowego. Cykl cieszył się dużą popularnością. Potem przyszła pandemia covid, lock down i musieliśmy przerwać te szkolenia. W tym roku postanowiliśmy wrócić do...

13 września 2023, Robert Sadowski

Webinar Newspoint: Mapping influencerów

Zapraszamy na 42. webinar Newspoint. Robert Sadowski – Digital Marketing Manager Newspoint pokaże, jak znaleźć najbardziej odpowiednich influencerów dla danej marki i jakie narzędzia do tego wykorzystać. Influencer marketing (IM) od kuchni – praktyczna wiedza od analityków mediów.

6 czerwca 2023, Robert Sadowski

Webinar Newspoint: Dlaczego warto korzystać z monitoringu mediów?

Zapraszamy na 41. webinar Newspoint. Anna Piskorska – Business Development Manager Newspoint pokaże, o co najczęściej firmy pytają przed podjęciem współpracy z platformami do monitorowania mediów.