Webinar Newspoint: Kiedy wrzucać posty na social media
29 kwietnia 2020, Robert Sadowski
Zapraszamy na kolejny webinar Newspoint, w czasie którego Robert Sadowski, nasz Digital Marketing Manager, przedstawi wyniki badania, przeprowadzonego na olbrzymiej liczbie danych z monitoringu mediów. Wnioski pokażą, w jakich godzinach i dniach tygodnia publikować posty na poszczególnych platformach społecznościowych aby osiągać wyższe konwersje w postaci reakcji, komentarzy i udostępnień. Zaczynamy we wtorek 5 maja o 12:00.
Każdy marketer chciałby wiedzieć, kiedy wstawiać posty na platformy społecznościowe aby uzyskiwać jak najlepsze rezultaty. Oczywiście wyniki bardzo zależą od wagi, treści i edukacyjnej mocy przekazu, zilustrowania go obrazkiem, wykresem, pozyskanymi danymi czy infografiką albo filmem. Branża i grupa docelowa też są ważne.
Zakładając, że każdy komunikat jest wartościowy i uszyty na miarę, nasze doświadczenia i rekomendacje ekspertów wykazują lepsze i gorsze przedziały czasowe postowania. My poszliśmy dalej i przeanalizowaliśmy wszystkie wpisy zebrane na przestrzeni całego 2019 roku, przez narzędzie do monitoringu mediów – Newspoint, na najpopularniejszych w Polsce platformach społecznościowych. Badaliśmy je miesiąc po miesiącu, dzień po dniu, godzina po godzinie. 50 mln rekordów z Facebooka, 25 mln z Instagrama, 30 mln z Twittera, 5 mln filmów z YouTube. Sprawdziliśmy, kiedy najczęściej wypuszczano posty i jak to przełożyło się na liczby komentarzy, udostępnienia i otrzymane reakcje (Like, Super, Ha-ha, Wow, Przykro mi, Wrr).
Zachęcamy do udziału. Zostań w domu i posłuchaj.
Wymagana jest rejestracja. Wtorek, 5 maja 2020, 12:00.