18 edycja SEM KRK

5 sierpnia 2021, Robert Sadowski

semKRK powraca do wersji offline! Już w piątek, 10 września 2021 r. zapraszamy na semKRK#18, czyli pierwsze wydarzenie branży marketingowej po pandemii w formie stacjonarnej. Towarzyszyć nam będzie 7 ekspertów z branży SEO i SEM. Newspoint patronuje wydarzeniu. 

semKRK to wyjątkowa konferencja dla specjalistów SEM i SEO, agencji marketingu internetowego, działów marketingu, branży e-commerce oraz właścicieli biznesów. Idea spotkań organizowanych przez krakowską agencję DevaGroup to przede wszystkim wymiana wiedzy w luźnej, barcampowej atmosferze. Spotkaniom przyświeca jeden główny cel: integracja branży marketingu online oraz edukacja. Wydarzenie odbędzie się w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. Wracamy do spotkań na żywo!

Podczas semKRK#18:
-> zobaczysz 2 zwycięskie case study z semKRK Awards 2021 (z kategorii E-commerce oraz SEO) i nauczysz się, jak osiągać jeszcze lepsze rezultaty w swoich kampaniach,
-> spotkasz 3 marketingowe gwiazdy, które podczas prelekcji podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem,
-> zobaczysz 2 zwycięskie prezentacje z naszego głosowania na Facebooku, gdzie nasi fani głosować będą tylko na tematy (nie znając prelegentów),
-> poznasz nowinki branżowe, które zainspirują Cię do działania,
-> będziesz mógł zadawać pytania ekspertom na żywo! 

Dodatkowo, bezpośrednio przed konferencją odbędą się warsztaty semKRK! Jak zawsze przeprowadzone zostaną na 3 ścieżkach: SEO, Google Ads i Google Analytics.
Wszystkie warsztaty odbędą się w Hotelu Kossak w Krakowie od 9:00 do 17:00 w dniu konferencji, tj. 10 września 2021 roku.

Call for papers semKRK#18


Informujemy o nowej wersji przesyłania zgłoszeń dla prelegentów konferencji. Każda prezentacja, która przejdzie wstępną weryfikację merytoryczną, trafi do oceny fanów semKRK. W ankiecie umieszczonej na wydarzeniu na Facebooku będzie można głosować na najciekawsze tematy prezentacji. Głosujący poznają same tytuły prezentacji wraz z opisami, ale nie dowiedzą się od razu, kto je wygłosi. Wybrane zostaną więc prezentacje, a nie prelegenci. Dopiero przy ogłaszaniu wyników przedstawione zostaną osoby stojące za tematami i w ten sposób poznamy ich nazwiska. Organizatorzy stawiają na merytorykę, nie na fejm!
Na zgłoszenia organizatorzy czekają do 13 sierpnia!

Więcej informacji o CFP tutaj: https://semkrk.pl/call-for-papers/
Formularz zgłoszeniowy: http://bityl.pl/JBfEE

Więcej informacji:
Kup bilety na konferencję i warsztaty (od 9.08 godz. 12:00):
https://app.evenea.pl/event/semkrk18/

Strona internetowa: https://semkrk.pl

Zapraszamy do udziału.



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



8 maja 2024, Robert Sadowski

Forum IAB 2024

22 i 23 maja w w warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbędzie się tegoroczne Forum IAB, które przebiegnie pod hasłem “25 lat #GenDigital. Dojrzałość i Młodość”. Forum IAB to flagowa konferencja IAB Polska, wytyczająca standardy najlepszych praktyk e-marketingu. Stanowi jedno z najważniejszych źródeł inspiracji, wiedzy i doświadczeń w szeroko pojętej branży digital marketingu w Polsce. Newspoint...

5 kwietnia 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jak wygrać w content marketingu

IAB HowTo: Królewski Gambit, jak wygrać w content marketingu to konferencja dla osób, które pragną podbić świat contentu za pomocą mistrzowskich ruchów i taktyk. Weź udział w IAB HowTo o content i video marketingu 23 kwietnia. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

6 marca 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jakość nad iluzją

Połączone siły grup roboczych IAB Polska stworzyły selekcję najbardziej aktualnych tematów oraz wyzwań związanych z badaniami jakości prowadzonych działań w digital marketingu. Konferencja IAB HowTo: Jakość nad iluzją na temat technik zwiększania i pomiaru jakości w reklamie cyfrowej już 20 marca w Warszawie. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

4 marca 2024, Robert Sadowski

Pokolenie Z i Alpha. Jak zmieni się rola mediów w komunikacji z nowymi pokoleniami?

Sukces marketingowy i biznesowy marek w dużej mierze zależy od zrozumienia unikalnych cech każdego pokolenia, ich wartości, zachowań i potrzeb. Dynamiczny rozwój technologii oraz czynniki zewnętrzne takie jak pandemia, wojna, inflacja czy kryzys klimatyczny kształtują zachowania konsumenckie nowych pokoleń. Zmianie ulega również sposób konsumpcji mediów, ich rodzaj, forma i preferowane treści komunikatów, co niesie za...

29 lutego 2024, Robert Sadowski

Webinar „Pomówmy o marketingu” odc. 27

7 marca odbędzie się ostatni odcinek 5. serii webinarów „Pomówmy o marketingu” organizowanych przez DevaGroup. Podczas spotkania zostaną poruszone głównie tematy z zakresu SEO. Newspoint jest partnerem wydarzenia.