NewsPoint w agencji 121 PR
5 czerwca 2007, Paulina Pocheć
Agencja 121 PR, specjalizująca się w przeprowadzaniu niestandardowych kampanii wizerunkowych online, powiększyła swoją ofertę o dodatkowy, precyzyjny monitoring internetu za pomocą systemu NewsPoint.
NewsPoint to zaawansowany system monitorujący komunikację online opracowany przez polską wyszukiwarkę NetSprint.pl oraz firmę Opoint AS – lidera w dziedzinie monitoringu internetu w Norwegii. System stwarza możliwość sprawnego, szybkiego i trafnego wyszukiwania publikacji w sieci oraz wygodnego zarządzania nimi.
Agencja 121 PR oferuje klientom stały monitoring portali, serwisów i forów internetowych oraz zmian na nich. Dzięki systemowi NewsPoint zwiększa się ilość miejsc w sieci, które pozostają pod stałą obserwacją. Ponadto, w ramach systemu NewsPoint oferowane są dodatkowe statystyki i porównania.
„Monitoring internetu jest niezbędny w planowaniu i odpowiednim przeprowadzaniu kampanii wizerunkowych dla naszych klientów, a NewsPoint jest idealnym narzędziem do naszych potrzeb.” – mówi Justyna Dzieduszycka, właścicielka agencji 121 PR – „Niezależnie jednak od wprowadzenia systemu, nie możemy całkowicie wyeliminować czynnika ludzkiego – wyniki wyszukiwania są filtrowane przez nas, klienci otrzymują więc materiał poddany analizie. Na życzenie klientów sporządzamy także pełne analizy wizerunku online na podstawie wyników monitoringu a także dodatkowych działań, takich jak ankiety czy rozmowy z internautami.”
„Podczas seminariów i konferencji dotyczących tematyki public relations, w których uczestniczyłem w ostatnich miesiącach, często wymieniano 121 PR jako eksperta w dziedzinie PR online. Jest nam niezmiernie miło, że agencja 121 PR doceniła możliwości narzędzi NewsPoint. Chcemy, aby usługi NewsPoint przyczyniły się do kolejnych sukcesów naszego nowego Klienta” – Marcin Jabłoński, Kierownik Projektu NewsPoint w NetSprint.pl
Agencja 121 PR działa od 2006 roku i obsługuje głównie podmioty agencyjne i domy mediowe, m.in. MRM Worldwide, McCann Erickson, Mediaedge:cia (Group M), Zed Digital, Media Direction OMD, Starcom NEXT, CR Media Consulting. Dotychczas w agencji zrealizowano ponad 70 kampanii wizerunkowych (okresowych i długofalowych) dla docelowych Klientów z różnych branż: FMCG, spożywczej, farmaceutycznej, telekomunikacyjnej, motoryzacyjnej, turystycznej, telewizyjnej, reklamowej, filmowej, itd.