NewsPoint w agencji 121 PR

5 czerwca 2007, Paulina Pocheć

Agencja 121 PR, specjalizująca się w przeprowadzaniu niestandardowych kampanii wizerunkowych online, powiększyła swoją ofertę o dodatkowy, precyzyjny monitoring internetu za pomocą systemu NewsPoint.

NewsPoint to zaawansowany system monitorujący komunikację online opracowany przez polską wyszukiwarkę NetSprint.pl oraz firmę Opoint AS – lidera w dziedzinie monitoringu internetu w Norwegii. System stwarza możliwość sprawnego, szybkiego i trafnego wyszukiwania publikacji w sieci oraz wygodnego zarządzania nimi.

Agencja 121 PR oferuje klientom stały monitoring portali, serwisów i forów internetowych oraz zmian na nich. Dzięki systemowi NewsPoint zwiększa się ilość miejsc w sieci, które pozostają pod stałą obserwacją. Ponadto, w ramach systemu NewsPoint oferowane są dodatkowe statystyki i porównania.

„Monitoring internetu jest niezbędny w planowaniu i odpowiednim przeprowadzaniu kampanii wizerunkowych dla naszych klientów, a NewsPoint jest idealnym narzędziem do naszych potrzeb.” – mówi Justyna Dzieduszycka, właścicielka agencji 121 PR – „Niezależnie jednak od wprowadzenia systemu, nie możemy całkowicie wyeliminować czynnika ludzkiego – wyniki  wyszukiwania są filtrowane przez nas, klienci otrzymują więc materiał poddany analizie. Na życzenie klientów sporządzamy także pełne analizy wizerunku online na podstawie wyników monitoringu a także dodatkowych działań, takich jak ankiety czy rozmowy z internautami.”

„Podczas seminariów i konferencji dotyczących tematyki public relations,  w których uczestniczyłem w ostatnich miesiącach, często wymieniano 121 PR jako eksperta w dziedzinie PR online. Jest nam niezmiernie miło, że agencja 121 PR doceniła możliwości narzędzi NewsPoint. Chcemy, aby usługi NewsPoint przyczyniły się do kolejnych sukcesów naszego nowego Klienta” – Marcin Jabłoński, Kierownik Projektu NewsPoint w NetSprint.pl

Agencja 121 PR działa od 2006 roku i obsługuje głównie podmioty agencyjne i domy mediowe, m.in. MRM Worldwide, McCann Erickson, Mediaedge:cia (Group M), Zed Digital, Media Direction OMD, Starcom NEXT, CR Media Consulting. Dotychczas w agencji zrealizowano ponad 70 kampanii wizerunkowych (okresowych i długofalowych) dla docelowych Klientów z różnych branż: FMCG, spożywczej, farmaceutycznej, telekomunikacyjnej, motoryzacyjnej, turystycznej, telewizyjnej, reklamowej, filmowej, itd.



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



14 czerwca 2024, Robert Sadowski

Oświadczenie o statusie dużego przedsiębiorcy

Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.

7 czerwca 2024, Robert Sadowski

Webinar IMM: „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”

Instytut Monitorowania Mediów zaprasza na webinar „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”, w którym gościnnie wezmą udział Wojtek Mazur, CEO & Founder i Agata Piechota, Content Marketing Specialist z agencji Elephate. Wydarzenie poprowadzi Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Webinar odbędzie się we wtorek 18 czerwca o godz. 12:00.

10 maja 2024, Robert Sadowski

Najbardziej opiniotwórcze media dekady – raport IMM

Najbardziej opiniotwórczym medium dekady w Polsce został Onet. W latach 2014-2023 redakcja była cytowana 236,6 tys. razy. Drugie miejsce należy do stacji RMF FM z liczbą 209,1 tys. wzmianek. Na trzeciej pozycji uplasowała się Rzeczpospolita, na którą inne redakcje powoływały się 199,5 tys. razy.

21 marca 2024, Robert Sadowski

Rozwój grupy kapitałowej IMM

W styczniu br. Instytut Monitorowania Mediów SA objął kontrolny pakiet udziałów w PSMM Sp. z o.o. i tym samym w Newton Media Polska Sp. z o.o. oraz wykupił 100% udziałów Newspoint Sp. z o.o. W wyniku podjętych działań Grupa IMM, której współwłaściciele reprezentują wyłącznie polski kapitał, istotnie się poszerzyła.

31 stycznia 2024, Robert Sadowski

Rzeczpospolita najbardziej opiniotwórczym tytułem mediowym 2023 roku

W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez Rzeczpospolitą. W 2023 roku dziennik zacytowano łącznie 33,9 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów, który publikuje cykliczny raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na drugim miejscu w rankingu znalazł się TVN24, który inne tytuły cytowały 33 tys. razy. Wirtualna Polska zajęła trzecie...