Nowe osoby w NewsPoint

14 stycznia 2008, Paulina Pocheć

Anna Miotk objęła stanowisko Kierownika Projektu NewsPoint. Odpowiada za kontrolę jakości rozwiązania, wdrożenia, szkolenia klientów, organizację sprzedaży, działania marketing-mix oraz plany rozwoju usługi.

W latach 2005-2007 pracowała jako Account Manager w ITBC Communication, gdzie koordynowała realizację strategii komunikacyjnych dla firm z sektora nowych technologii (m.in. Avaya, ArchiDoc, Epicor Software Corporation, Interactive Intelligence, Sabre Holdings). Odpowiadała również za działania PR realizowane dla samej agencji. Wcześniej pracowała w PRisma Communications (obecnie Weber Shandwick), gdzie  realizowała projekty dla firm z sektorów nowych technologii (Agfa, Euronet, BT), FMCG (Danone) oraz healthcare (Abbott Laboratories). Pierwsze doświadczenia z zakresu PRzdobywała w agencji On Board PR, gdzie opracowała metodologię Diagnozy Medialności Produktu, opatentowaną przez firmę w 2004 roku.

Anna Miotk jest magistrem socjologii, absolwentką Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego. Obecnie przygotowuje rozprawę doktorską „Pomiar i ocena rezultatów działań public relations stosowane w Polsce” w Zakładzie Komunikacji Społecznej Instytutu Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego pod kierunkiem prof. Jerzego Olędzkiego. Jej pasje to fotografia i współczesna literatura polska.

Michał Dziadura objął stanowisko Junior Sales Managera. Do jego obowiązków będzie należało pozyskiwanie i obsługa klientów NewsPoint z branży motoryzacyjnej, farmaceutycznej i odzieżowej. Wcześniej pracował jako specjalista ds. sprzedaży w Obietivo Lavoro – największej włoskiej spółce zajmującej się zarządzaniem zasobami ludzkim. W latach 2005-2006 był związany z firmą Euromedic,

gdzie początkowo był na stanowisku specjalisty ds. sprzedaży, a następnie kierownika biura. Doświadczenie zawodowe zdobywał również współpracując z Polskim Komitetem Olimpijskim oraz dziennikiem Rzeczpospolita.

Michał Dziadura jest absolwentem Wyższej Szkoły Turystyki i Rekreacji na kierunku Zarządzanie Sportem i Rekreacją. Obecnie studiuje zarządzanie i marketing w Wyższej Szkole Zarządzania i Prawa.Jego pasje to sport – zwłaszcza piłka nożna – oraz literatura fantasy.



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



14 czerwca 2024, Robert Sadowski

Oświadczenie o statusie dużego przedsiębiorcy

Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.

7 czerwca 2024, Robert Sadowski

Webinar IMM: „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”

Instytut Monitorowania Mediów zaprasza na webinar „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”, w którym gościnnie wezmą udział Wojtek Mazur, CEO & Founder i Agata Piechota, Content Marketing Specialist z agencji Elephate. Wydarzenie poprowadzi Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Webinar odbędzie się we wtorek 18 czerwca o godz. 12:00.

10 maja 2024, Robert Sadowski

Najbardziej opiniotwórcze media dekady – raport IMM

Najbardziej opiniotwórczym medium dekady w Polsce został Onet. W latach 2014-2023 redakcja była cytowana 236,6 tys. razy. Drugie miejsce należy do stacji RMF FM z liczbą 209,1 tys. wzmianek. Na trzeciej pozycji uplasowała się Rzeczpospolita, na którą inne redakcje powoływały się 199,5 tys. razy.

21 marca 2024, Robert Sadowski

Rozwój grupy kapitałowej IMM

W styczniu br. Instytut Monitorowania Mediów SA objął kontrolny pakiet udziałów w PSMM Sp. z o.o. i tym samym w Newton Media Polska Sp. z o.o. oraz wykupił 100% udziałów Newspoint Sp. z o.o. W wyniku podjętych działań Grupa IMM, której współwłaściciele reprezentują wyłącznie polski kapitał, istotnie się poszerzyła.

31 stycznia 2024, Robert Sadowski

Rzeczpospolita najbardziej opiniotwórczym tytułem mediowym 2023 roku

W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez Rzeczpospolitą. W 2023 roku dziennik zacytowano łącznie 33,9 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów, który publikuje cykliczny raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na drugim miejscu w rankingu znalazł się TVN24, który inne tytuły cytowały 33 tys. razy. Wirtualna Polska zajęła trzecie...