Kompleksowy monitoring mediów Newspoint wdrożył kolejną funkcjonalność – użytkownicy mogą już otrzymywać powiadomienia, o pojawianiu się najważniejszych dla nich publikacji, SMS-em na swojego smartfona.
Jednym z głównych priorytetów Newspoint jest zadowolenie użytkowników panelu do monitoringu mediów, dlatego uważnie słuchamy ich uwag i staramy się spełniać ich oczekiwania. Wychodząc naprzeciw zainteresowaniom, obok tradycyjnych alertów mailowych, wprowadziliśmy możliwość powiadomień o pojawiających się nowych publikacjach w mediach za pomocą wiadomości SMS wysyłanej wprost na smartfon.
Alerty SMS mogą przychodzić z wybraną częstotliwością – np. ciągle (czyli tuż po odnotowaniu publikacji przez system) lub w wybranych, najdogodniejszych dla użytkownika godzinach.
Usługa może być przydatna szczególnie wtedy, gdy powiążemy ją z projektem, na którym ustawione są tematy i konteksty drażliwe lub potencjalnie kryzysogenne dla firmy. Wtedy, kiedy liczy się szybkość działania lub opublikowana informacja nie może być absolutnie pominięta.
Opcja SMS jest też doskonałym rozwiązaniem dla klientów, którzy nie mają (lub nie korzystają regularnie) z aplikacji e-mail na swoim smartfonie, a chcą być na bieżąco z monitorowanymi publikacjami.
Funkcja Alerty na SMS jest dostępna dla klientów posiadających pakiety Gold, po wcześniejszym ustaleniu potrzeb z opiekunem klienta.
Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.
Instytut Monitorowania Mediów zaprasza na webinar „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”, w którym gościnnie wezmą udział Wojtek Mazur, CEO & Founder i Agata Piechota, Content Marketing Specialist z agencji Elephate. Wydarzenie poprowadzi Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Webinar odbędzie się we wtorek 18 czerwca o godz. 12:00.
Najbardziej opiniotwórczym medium dekady w Polsce został Onet. W latach 2014-2023 redakcja była cytowana 236,6 tys. razy. Drugie miejsce należy do stacji RMF FM z liczbą 209,1 tys. wzmianek. Na trzeciej pozycji uplasowała się Rzeczpospolita, na którą inne redakcje powoływały się 199,5 tys. razy.
W styczniu br. Instytut Monitorowania Mediów SA objął kontrolny pakiet udziałów w PSMM Sp. z o.o. i tym samym w Newton Media Polska Sp. z o.o. oraz wykupił 100% udziałów Newspoint Sp. z o.o. W wyniku podjętych działań Grupa IMM, której współwłaściciele reprezentują wyłącznie polski kapitał, istotnie się poszerzyła.
W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez Rzeczpospolitą. W 2023 roku dziennik zacytowano łącznie 33,9 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów, który publikuje cykliczny raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na drugim miejscu w rankingu znalazł się TVN24, który inne tytuły cytowały 33 tys. razy. Wirtualna Polska zajęła trzecie...