Banki w social media – różne oblicza działalności
11 stycznia 2010, Paulina Pocheć
Na kolejnym, piątym już, spotkaniu Rewolucji w Finansach mowa będzie o działaniu instytucji finansowych w mediach społecznościowych. Nie tylko o funkcjonowaniu banków w społecznościach internetowych, ale również o różnicy w przekazach mediów tradycyjnych i mediów społecznościowych.
Przedstawione zostaną przykłady aktywności banków w social media oraz przestrogi przed tym, co może rujnować zaufanie w takich działaniach. Podjęta zostanie próba odpowiedzi na pytanie, czy media społecznościowe spełniają nadzieje, jakie pokładają w nich marketerzy oraz rozpatrzone zostaną perspektywy na skuteczne wykorzystanie social media w komunikacji korporacyjnej. W spotkaniu wezmą udział:
- Sebastian Bykowski (Press Service)
- Tomasz Gackowski (MTResearch)
- Paweł Lipiec (Bankier.pl)
- Michał Macierzyński (Biuro Innowacji, PKO Bank Polski)
- Paweł Soproniuk (Neuron APR)
- Małgorzata Wagner (Bank BGŻ)
- Marek Wróbel (Fundacja internetPR)
Spotkanie odbędzie się 19 stycznia od godz. 16.30 do 20.00 w budynku dawnego CIUW-u przy ul. Krakowskie Przedmieście 26/28 w Warszawie. Wszystkich zainteresowanych uczestnictwem w Rewolucji w Finansach zapraszamy do rejestracji na stronie Rewolucji w Finansach. Na stronie znajdują się również program spotkania oraz szczegóły dotyczące uczestników.
Organizatorami spotkania są: Fundacja internetPR.pl i Zakład Teorii Komunikacji Społecznej Instytutu Dziennikarstwa przy współpracy z Neuron Agencją PR i PKO BP.