Diagnoza Internetu 2009: jacy naprawdę są Polacy w internecie?
20 marca 2009, Paulina Pocheć
We wtorek, 24 marca b.r., w siedzibie Agory w Warszawie odbędzie się X seminarium z cyklu „Rewolucja w komunikacji”. Temat najnowszego spotkania to: „Diagnoza Internetu 2009: jacy naprawdę są Polacy w internecie?”.
Projekt seminariów „Rewolucja w komunikacji” realizowany jest przez portal Gazeta.pl i Fundację InternetPR.pl od 2006 roku. Jego głównym celem jest obserwacja, analiza i upowszechnianie pozytywnych zmian zachodzących w komunikacji społecznej, a związanych z internetem. Częścią projektu są seminaria poświęcone najważniejszym trendom, technikom i narzędziom nowoczesnej komunikacji, na które serdecznie zapraszamy wszystkich chętnych. W ostatnich latach spotkania gromadziły przeszło setkę słuchaczy – specjalistów z branży marketingowej i PR, dziennikarzy i znanych blogerów.
Na kolejne seminarium zapraszamy do Agory we wtorek, 24 marca, godz. 9.30. Tematyka najbliższego spotkania zostanie poświęcona „Diagnozie Internetu”, pierwszemu tak dużemu badaniu polskich użytkowników sieci przeprowadzonemu wyłącznie w internecie. Badanie autorstwa portalu Gazeta.pl i SWPS to złożona analiza intensywności korzystania, preferencji, motywacji i potencjału cyfrowego tych użytkowników.
W trakcie seminarium zostaną przedstawione i omówione wyniki projektu badawczego ze szczególnym uwzględnieniem tematyki cyfryzacji oraz motywacyjnych wzorców korzystania z internetu. W drugiej części skupimy się na krótkich prezentacjach „praktyków celów” czyli przyjrzymy się kto w polskim internecie i w jaki sposób realizuje skuteczne strategie biznesowe oparte na wyodrębnionych w „Diagnozie” celach korzystania z sieci.
W seminarium udział wezmą:
- Edwin Bendyk, Polityka
- dr Krzysztof Krejtz, SWPS
- Anna Streżyńska, UKE
- Magdalena Gaj, Ministerstwo Infrastruktury
- Witold Drożdż, MSWiA
- Karol Wieczorek, Netia
- Tomasz Hodakowski, Intel
- dr Marcin Kowalczyk, UW
- dr Marzena Cypryańska, SWPS
- dr Izabela Krejtz, Instytut Psychologii PAN
- Tomasz Adamczyk, Artegence / cel finansowy
- Dominik Kaznowski, Xevin Consulting / cel społeczny
- Edward Krzemień, Agora / cel informacyjny
- Dominik Matuzewicz, Monster Worldwide Polska / cel praktyczny
- dr Jarosław Milewski, SWPS / cel techniczny
- dr Alek Tarkowski, Creative Commons Polska / cel kreatywny
- Artur Waliszewski, Google Polska / podsumowanie
Po każdej prezentacji interaktywna dyskusja uczestników z prelegentami umożliwi wzajemną wymianę poglądów. Wszystkich zainteresowanych uczestnictwem w najbliższym spotkaniu zapraszamy do wejścia na stronę Rewolucja w Komunikacjii.