Diagnoza Internetu 2009: jacy naprawdę są Polacy w internecie?

20 marca 2009, Paulina Pocheć

We wtorek, 24 marca b.r., w siedzibie Agory w Warszawie odbędzie się X seminarium z cyklu „Rewolucja w komunikacji”. Temat najnowszego spotkania to: „Diagnoza Internetu 2009: jacy naprawdę są Polacy w internecie?”.

Projekt seminariów „Rewolucja w komunikacji” realizowany jest przez portal Gazeta.pl i Fundację InternetPR.pl od 2006 roku. Jego głównym celem jest obserwacja, analiza i upowszechnianie pozytywnych zmian zachodzących w komunikacji społecznej, a związanych z internetem. Częścią projektu są seminaria poświęcone najważniejszym trendom, technikom i narzędziom nowoczesnej komunikacji, na które serdecznie zapraszamy wszystkich chętnych. W ostatnich latach spotkania gromadziły przeszło setkę słuchaczy – specjalistów z branży marketingowej i PR, dziennikarzy i znanych blogerów.

Na kolejne seminarium zapraszamy do Agory we wtorek, 24 marca, godz. 9.30. Tematyka najbliższego spotkania zostanie poświęcona „Diagnozie Internetu”, pierwszemu tak dużemu badaniu polskich użytkowników sieci przeprowadzonemu wyłącznie w internecie. Badanie autorstwa portalu Gazeta.pl i SWPS to złożona analiza intensywności korzystania, preferencji, motywacji i potencjału cyfrowego tych użytkowników.

W trakcie seminarium zostaną przedstawione i omówione wyniki projektu badawczego ze szczególnym uwzględnieniem tematyki cyfryzacji oraz motywacyjnych wzorców korzystania z internetu. W drugiej części skupimy się na krótkich prezentacjach „praktyków celów” czyli  przyjrzymy się kto w polskim internecie i w jaki sposób realizuje skuteczne strategie biznesowe oparte na wyodrębnionych w „Diagnozie” celach korzystania z sieci.

W seminarium udział wezmą:

  • Edwin Bendyk, Polityka
  • dr Krzysztof Krejtz, SWPS
  • Anna Streżyńska, UKE
  • Magdalena Gaj,  Ministerstwo Infrastruktury
  • Witold Drożdż, MSWiA
  • Karol Wieczorek, Netia
  • Tomasz Hodakowski, Intel
  • dr Marcin Kowalczyk, UW
  • dr Marzena Cypryańska, SWPS
  • dr Izabela Krejtz, Instytut Psychologii PAN
  • Tomasz Adamczyk, Artegence / cel finansowy
  • Dominik Kaznowski, Xevin Consulting / cel społeczny
  • Edward Krzemień, Agora / cel informacyjny
  • Dominik Matuzewicz, Monster Worldwide Polska / cel praktyczny
  • dr Jarosław Milewski, SWPS / cel techniczny
  • dr Alek Tarkowski, Creative Commons Polska / cel kreatywny
  • Artur Waliszewski, Google Polska / podsumowanie

Po każdej prezentacji interaktywna dyskusja uczestników z prelegentami umożliwi wzajemną wymianę poglądów. Wszystkich zainteresowanych uczestnictwem w najbliższym spotkaniu zapraszamy do wejścia na stronę Rewolucja w Komunikacjii.



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



14 czerwca 2024, Robert Sadowski

Oświadczenie o statusie dużego przedsiębiorcy

Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.

7 czerwca 2024, Robert Sadowski

Webinar IMM: „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”

Instytut Monitorowania Mediów zaprasza na webinar „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”, w którym gościnnie wezmą udział Wojtek Mazur, CEO & Founder i Agata Piechota, Content Marketing Specialist z agencji Elephate. Wydarzenie poprowadzi Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Webinar odbędzie się we wtorek 18 czerwca o godz. 12:00.

10 maja 2024, Robert Sadowski

Najbardziej opiniotwórcze media dekady – raport IMM

Najbardziej opiniotwórczym medium dekady w Polsce został Onet. W latach 2014-2023 redakcja była cytowana 236,6 tys. razy. Drugie miejsce należy do stacji RMF FM z liczbą 209,1 tys. wzmianek. Na trzeciej pozycji uplasowała się Rzeczpospolita, na którą inne redakcje powoływały się 199,5 tys. razy.

21 marca 2024, Robert Sadowski

Rozwój grupy kapitałowej IMM

W styczniu br. Instytut Monitorowania Mediów SA objął kontrolny pakiet udziałów w PSMM Sp. z o.o. i tym samym w Newton Media Polska Sp. z o.o. oraz wykupił 100% udziałów Newspoint Sp. z o.o. W wyniku podjętych działań Grupa IMM, której współwłaściciele reprezentują wyłącznie polski kapitał, istotnie się poszerzyła.

31 stycznia 2024, Robert Sadowski

Rzeczpospolita najbardziej opiniotwórczym tytułem mediowym 2023 roku

W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez Rzeczpospolitą. W 2023 roku dziennik zacytowano łącznie 33,9 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów, który publikuje cykliczny raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na drugim miejscu w rankingu znalazł się TVN24, który inne tytuły cytowały 33 tys. razy. Wirtualna Polska zajęła trzecie...