E–commerce – Robert Stalmach wywiad dla PayU
11 lipca 2016, Paulina Pocheć
Robert Stalmach – nasz CEO, udzielił wywiadu dla Bloga PayU, rozmowa dotyczyła e–commerce. Dodatkowo przeanalizowaliśmy digitalowy buzz wokół tematu zakupów online.
W wywiadzie Robert Stalmach komentuje internetową komunikację marketingową marek-gigantów działających na rynkach światowych oraz mniejszych, lokalnych brandów. Podaje przykłady i podpowiada w jaki sposób firmy dysponujące niewielkimi budżetami mogą zadbać o swoją komunikację w internecie. Wskazuje również, że wśród przedsiębiorców coraz większym powodzeniem cieszy się usługa monitoringu mediów. – Świadomość bardzo szybko rośnie. Wyraźnie wzrasta wiedza na temat tego, jak wiele o markach pisze się w przestrzeni cyfrowej. Coraz więcej marek chce wiedzieć, w jaki sposób są odbierane przez internautów, za czym idzie korzystanie z profesjonalnej usługi monitoringu mediów – wyszukiwanie za pośrednictwem Google im nie wystarcza – mówi nasz CEO. Cały wywiad do przeczytania tutaj.
Sprawdziliśmy jak wyglądają w sieci dyskusje na temat kupowania online. Statystycznie rzecz ujmując, internauta publikując posty o zakupach online robi to na Facebooku w środę o godzinie 12, jest kobietą, a wydźwięk tej informacji ma charakter neutralny – opisuje Robert Stalmach. Szczegółowe wyniki badania znajdziecie tutaj.