e-TRADE SHOW- 3. edycja targów branży ecommerce 10 września 2020
18 maja 2020, Robert Sadowski
Targi eTrade Show to cykliczna kontynuacja wydarzenia powstałego w odpowiedzi na wciąż rosnące zapotrzebowanie branży. Bacznie obserwując rynek, organizatorzy przygotowali trzecią edycję targów dla branży e- handlu, która odbędzie się już 10 września 2020, na PGE Narodowym. Ponownie podczas tego wyjątkowego dla biznesu dnia, w jednym miejscu spotka się ponad 100 branżowych firm, które przedstawią najnowsze trendy światowe i rozwiązania dla biznesu e-commerce. Po sukcesie dwóch poprzednich edycji, trzecia odsłona Targów eTrade Show zaskoczy wszystkich innowacyjnością oraz tematami paneli naukowych. Pomimo pandemii organizatorzy pracują nad przeprowadzeniem całego przedsięwzięcia zgodnie z planem, zapewniając najwyższe środki ostrożności dla bezpieczeństwa odwiedzających. Newspoint objął patronatem tegoroczną edycję i przygotuje foto relację z targów.
Dowiedz się czego potrzebuje Twój eBiznes i jak wyróżnić swój biznes na tle konkurencji!
eTrade Show to nie tylko bogata oferta firm wystawienniczych, ale przede wszystkim spersonalizowane pod branżę i wymagania rynku wydarzenia towarzyszące, które są idealną okazją do poszerzana i zdobywania wiedzy z zakresu rozwoju oraz prowadzenia biznesu.
Konferencje edukacyjne prowadzone przez najlepszych mówców i specjalistów w Polsce z zakresu reklamy w e-commerce, czynnikach sukcesu e- handlu, integracji sprzedaży stacjonarnej z internetową i kierunku w e-commerce, sposobów jak skutecznie prowadzić sklep internetowy, jak kontaktować się z klientami i sposoby pozwalające w prosty sposób zwiększyć ilość zamówień, przeznaczone są dla każdego kto prowadzi biznes lub stawia w nim pierwsze kroki. To także sprecyzowana informacja dotycząca zmian oczekiwań rynku oraz wyzwań, z jakimi musi się mierzyć przedsiębiorca.
Prowadzisz działalność online? Szukasz skutecznych i sprawdzonych rozwiązań dla Twojego biznesu?
eTrade Show to wydarzenie, gdzie każdy pozna najnowsze trendy branży e-commerce, nawiąże wartościowe relacje biznesowe oraz poszerzy wiedzę w obszarach sprzedaży czy marketingu internetowego.
Wśród wydarzeń towarzyszących targów eTrade Show 2020 znajdą się aż 3 sceny konferencyjne, na których podczas wykładów i praktycznych case study, Prelegenci zabiorą Was w podróż po Customer Journey. Czym jest, jak znaleźć najprostsze rozwiązania, jak zbudować skuteczną strategię, jak analizować zgromadzone informacje, jak stworzyć mapę Customer Journey, czym jest Customer Experience- jednym słowem najnowsze trendy branżowe związane z e-handlem w ciągu jednego dnia!
Ponadto podczas targów eTrade Show na odwiedzających czeka:
- Strefa wystawiennicza – to przestrzeń, gdzie swoje rozwiązania zaprezentują wiodące marki z branży e-commerce. Poznamy rozwiązania dla sklepów internetowych takie jak: narzędzia do generowania sprzedaży, agencje SEO/SEM, platformy dla e-sklepów, e-logistykę, obsługę klienta w online czy formy e-płatności. Wśród wystawców pojawią się największe firmy w branży handlu.
- Business matching– dedykowana aplikacja mobilna pomoże w łączeniu wystawców z odwiedzającymi oraz nawiązaniu cennych relacji biznesowych. Czekają na Państwa 15 minutowe spotkania biznesowe- ciesząca się zainteresowaniem forma bezpośrednich, konkretnych spotkań umawianych za pomocą targowej aplikacji
mobilnej. - eCommerce Awards – prestiżowy i wyjątkowy konkurs dla branży e-commerce.
Trzecia edycja Targów eTrade Show 2020 to wydarzenie dla aktualnych liderów e-biznesu, cała masa inspiracji, trendów i nowości dla tych którzy chcą poszerzać swoje sieci klientów online, rozwijać markę oraz swoją wiedzę o e-commerce. Złotym Sponsorem wydarzenia jest firma InPost – lider usług logistycznych i pierwsza firma w Polsce, która stworzyła sieć Paczkomatów.
Sprawdź program i korzyści z uczestnictwa na www.eTradeShow.pl