eTradeShow już 15 września
31 sierpnia 2021, Robert Sadowski
eTrade Show to wydarzenie, na którym poznasz najnowsze trendy w branży e-commerce, nawiążesz wartościowe relacje biznesowe oraz poszerzysz wiedzę w obszarach sprzedaży czy marketingu internetowego. Newspoint został partnerem targów.
Już 68,8% Polaków deklaruje, że kupuje w sieci. Ostatnie wydarzenia przyczyniły się do ogromnego wzrostu w segmencie eCommerce.
W programie tej edycji eTrade Show:
- STREFA WYSTAWIENNICZA – przestrzeń, gdzie swoje rozwiązania i aktualną ofertę zaprezentują wiodące marki z branży e-commerce. Naszym głównym celem jest przede wszystkim zwiększenie dynamiki rozwoju podmiotów gospodarczych funkcjonujących w środowisku internetowym.
- BUSINESS MATCHING – dedykowana aplikacja mobilna pomoże w łączeniu wystawców z odwiedzającymi oraz nawiązaniu cennych relacji biznesowych
- Cztery sceny konferencyjne – praktycy biznesu, przedsiębiorcy i eksperci dzielą się swoją wiedzą o e-commerce
- E- TRADE AWARDS – prestiżowy konkurs dla branży e-commerce
Na czterech scenach konferencyjnych pojawi się aż 34 prelegentów! Między innymi:
Rahim Blak – współzałożyciel ☰ edrone – pierwszego eCRM dla eCommerce, agencji social media click community oraz holdingu Sapiency, który koncentruje projekty oparte na technologii blockchain – Mosaico i Kanga Exchange.
Piotr „Liroy” Marzec – KingApp; polski raper, producent muzyczny, przedsiębiorca oraz polityk, od 2006 roku prowadzący firmę DEF Entertainment Sp. z o.o. Od 2016 roku zasiada w Komisji Cyfryzacji, Innowacyjności i Nowoczesnych Technologii
Maciej Sagal – KingApp; jest osobą nadzorującą projekty związane z wdrożeniami systemów i rozwiązań biznesowych IT.
Sascha Stockem – założyciel i CEO firmy Nethansa świadczącej usługi zwiększające sprzedaż na Amazon.
Piotr Piotuch – IdoSell; od 9 lat kieruje całością relacji IAI z klientami, opiekując się tysiącami sklepów.
Radosław Tyszko – CENEO; W marcu 2020 objął funkcję Sales Departament Director Ceneo. Tyszko w e-commerce jest aktywny od ponad 15 lat.
Agnieszka Kapusta – Google; z marketingiem internetowym związana od 2012 r. Zajmuje się opracowaniem strategii działań promocyjnych w internecie oraz analizą ich efektów.
Czwarta edycja odbędzie się 15 września 2021 na PGE Narodowym. Zapraszamy – też tam będziemy.