Europejski Kongres Finansowy

4 września 2021, Robert Sadowski

Serdecznie zapraszamy do udziału w rozpoczynającym się 13 września w Sopocie, jednym z największych Kongresów gospodarczych w Polsce jakim jest EUROPEJSKI KONGRES FINANSOWY. Newspoint został jego patronem medialnym.

Po ponad półtora roku spotkań online Kongres wraca jako impreza stacjonarna dla jego uczestników i zaproszonych panelistów. Sopot ponownie stanie się na trzy dni miejscem, w którym zbierze się licznie zaproszona Społeczność Europejskiego Kongresu Finansowego.

Społeczność składa się z: ponad 1000 ekspertów i menadżerów z kraju i zagranicy, w tym prezesów i członków zarządów 50 największych instytucji z sektora finansowego, ponad 150 panelistów z Polski i zagranicy zaproszonych do współtworzenia tegorocznego programu, 150 przedstawicieli mediów oraz 60 studentów i doktorantów z polskich i zagranicznych uczelni biorących udział w ramach trwającej wraz z Kongresem Akademii EKF.

Rada Programowa Kongresu budując tegoroczny Program pod hasłem „Finanse w odmienionej rzeczywistości” miała na uwadze fakt, iż już od kilku lat w wielu państwach świata rządy, przedsiębiorstwa, a także krajowe i międzynarodowe instytucje dokonują głębokiej zielonej i cyfrowej transformacji. Pandemia koronawirusa działa jako swoisty akcelerator tych procesów. Dlatego odbudowa gospodarki po pandemii będzie polegała na jeszcze szybszym i skuteczniejszym wdrażaniu zielonych i cyfrowych zmian w gospodarce.

Dzięki wypracowanym przez kraje członkowskie decyzjom o bezprecedensowej solidarności oraz o historycznym uwspólnotowieniu długu do dyspozycji mamy zatem olbrzymie środki finansowe. By je skutecznie wykorzystać, tym ważniejsze stają się zdolności, wiedza i kompetencje ludzi, którzy będą transformacji gospodarki dokonywać. Kluczowe jest, aby umieli myśleć po nowemu, z wielką otwartością i kreatywnością. Na takie wyzwania odpowiada hasło EKF jak i cały program tegorocznego Kongresu.

Główne obszary tematyczne tegorocznego EKF:

  • banki a rozwój gospodarki po pandemicznym kryzysie
  • cyfrowa transformacja usług finansowych
  • finanse w zielonej gospodarce
  • transformacja a troska o stabilność finansową
  • wyzwania dla edukacji, pracodawców i pracowników
  • konsument w centrum uwagi a mechanizmy gospodarki rynkowej
  • odpowiedzialne regulacje

Zachęcamy gorąco do zapoznania się z przygotowanym programem. Jesteśmy przekonani, że wachlarz tematów i dobór zapraszanych ekspertów przyczynią się do wyjątkowo ciekawej edycji. Mamy nadzieję na udany Kongres wypełniony dużą ilością rozmów kuluarowych „live” po tak długim czasie spotkań wyłącznie „online”.

Szczegóły EKF 2021: https://www.efcongress.com/2021-ekf/



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



8 maja 2024, Robert Sadowski

Forum IAB 2024

22 i 23 maja w w warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbędzie się tegoroczne Forum IAB, które przebiegnie pod hasłem “25 lat #GenDigital. Dojrzałość i Młodość”. Forum IAB to flagowa konferencja IAB Polska, wytyczająca standardy najlepszych praktyk e-marketingu. Stanowi jedno z najważniejszych źródeł inspiracji, wiedzy i doświadczeń w szeroko pojętej branży digital marketingu w Polsce. Newspoint...

5 kwietnia 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jak wygrać w content marketingu

IAB HowTo: Królewski Gambit, jak wygrać w content marketingu to konferencja dla osób, które pragną podbić świat contentu za pomocą mistrzowskich ruchów i taktyk. Weź udział w IAB HowTo o content i video marketingu 23 kwietnia. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

6 marca 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jakość nad iluzją

Połączone siły grup roboczych IAB Polska stworzyły selekcję najbardziej aktualnych tematów oraz wyzwań związanych z badaniami jakości prowadzonych działań w digital marketingu. Konferencja IAB HowTo: Jakość nad iluzją na temat technik zwiększania i pomiaru jakości w reklamie cyfrowej już 20 marca w Warszawie. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

4 marca 2024, Robert Sadowski

Pokolenie Z i Alpha. Jak zmieni się rola mediów w komunikacji z nowymi pokoleniami?

Sukces marketingowy i biznesowy marek w dużej mierze zależy od zrozumienia unikalnych cech każdego pokolenia, ich wartości, zachowań i potrzeb. Dynamiczny rozwój technologii oraz czynniki zewnętrzne takie jak pandemia, wojna, inflacja czy kryzys klimatyczny kształtują zachowania konsumenckie nowych pokoleń. Zmianie ulega również sposób konsumpcji mediów, ich rodzaj, forma i preferowane treści komunikatów, co niesie za...

29 lutego 2024, Robert Sadowski

Webinar „Pomówmy o marketingu” odc. 27

7 marca odbędzie się ostatni odcinek 5. serii webinarów „Pomówmy o marketingu” organizowanych przez DevaGroup. Podczas spotkania zostaną poruszone głównie tematy z zakresu SEO. Newspoint jest partnerem wydarzenia.