„Facebook nie zniknie” Maciej „Troyann” Trojanowicz rozmawia z Robertem Stalmachem

29 lipca 2013, Paulina Pocheć

Robert Stalmach, prezes Newspoint, członek Zarządu Netsprint, udzielił interesującego wywiadu popularnemu w sieci blogerowi Maciejowi Trojanowiczowi autorowi bloga Troyann.pl. W tekście przeczytamy m.in. o roli internetu i mediach społecznościowych (w tym słynnego Facebooka, któremu wielu wieszczy koniec).

Zapoznajcie się z fragmentem rozmowy:

Media stają się coraz bardziej społecznościowe, jest to światowy trend i te społeczności są wciskane wszędzie, nawet nie tam gdzie powinny. Uważasz, że jest gdzieś granica uspołecznościowienia Internetu?

Same społeczności nie umrą, bo istniały na długo przed Internetem. Facebook, Twitter to nie są zupełnie nowe wynalazki. Listy do redakcji też były budowaniem społeczności wokół tytułów prasowych. Audycje na żywo ze słuchaczami także. Społeczności będą zawsze, tylko będą ewoluować. Teraz obserwujemy trend specjalizacji społeczności, które ogniskują się wokół danego tematu czy konkretnych potrzeb. Myślę że niebawem ten cały hype w temacie społeczności osłabnie, bo społeczności powoli już z sensacji stają się elementem codzienności. Z tym jest podobnie jak z mobile’m: urządzenia mobilne zestawiano w opozycji do pecetów, a tymczasem oba środowiska się naturalnie uzupełniają.

Pełny wywiad dostępny jest tutaj.



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



14 czerwca 2024, Robert Sadowski

Oświadczenie o statusie dużego przedsiębiorcy

Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.

7 czerwca 2024, Robert Sadowski

Webinar IMM: „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”

Instytut Monitorowania Mediów zaprasza na webinar „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”, w którym gościnnie wezmą udział Wojtek Mazur, CEO & Founder i Agata Piechota, Content Marketing Specialist z agencji Elephate. Wydarzenie poprowadzi Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Webinar odbędzie się we wtorek 18 czerwca o godz. 12:00.

10 maja 2024, Robert Sadowski

Najbardziej opiniotwórcze media dekady – raport IMM

Najbardziej opiniotwórczym medium dekady w Polsce został Onet. W latach 2014-2023 redakcja była cytowana 236,6 tys. razy. Drugie miejsce należy do stacji RMF FM z liczbą 209,1 tys. wzmianek. Na trzeciej pozycji uplasowała się Rzeczpospolita, na którą inne redakcje powoływały się 199,5 tys. razy.

21 marca 2024, Robert Sadowski

Rozwój grupy kapitałowej IMM

W styczniu br. Instytut Monitorowania Mediów SA objął kontrolny pakiet udziałów w PSMM Sp. z o.o. i tym samym w Newton Media Polska Sp. z o.o. oraz wykupił 100% udziałów Newspoint Sp. z o.o. W wyniku podjętych działań Grupa IMM, której współwłaściciele reprezentują wyłącznie polski kapitał, istotnie się poszerzyła.

31 stycznia 2024, Robert Sadowski

Rzeczpospolita najbardziej opiniotwórczym tytułem mediowym 2023 roku

W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez Rzeczpospolitą. W 2023 roku dziennik zacytowano łącznie 33,9 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów, który publikuje cykliczny raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na drugim miejscu w rankingu znalazł się TVN24, który inne tytuły cytowały 33 tys. razy. Wirtualna Polska zajęła trzecie...