Forum IAB 2021
19 maja 2021, Robert Sadowski
Już w czerwcu po raz piętnasty spotkamy się na flagowym wydarzeniu IAB Polska! Forum IAB 2021 to swoiste „must be” nie tylko dla osób z branży digital, ale także dla osób prowadzących i zarządzających firmami w Polsce! Konferencja odbędzie się 8-10 czerwca w wersji online. Newspoint patronuje wydarzeniu.
Podczas wydarzenia zaproszeni eksperci przedstawią marketingowe rozwiązania i trendy, które pozwolą na jak najbardziej efektywną adaptację i restrukturyzację biznesów w obliczu zmian wywołanych pandemią COVID-19.
Forum IAB 2021 to:
- wystąpienia blisko 70 uznanych ekspertów ze świata marketingu, biznesu, nauki;
- 3 intensywne dni wypełnione bezkompromisowymi wystąpieniami;
- najbardziej inspirująca konferencja marketingowa w Polsce!
Dołącz już teraz i dowiedz się, jak działać w (post)covidowej rzeczywistości!
Wydarzenie odbywa się w formule online, a w ramach biletu OTRZYMUJESZ:
√ 3 dni wypełnione ciekawymi i inspirującymi wystąpieniami
√ pełen dostęp do wszystkich wystąpień w czasie rzeczywistym
√ możliwość stworzenia spersonalizowanej agendy w kalendarzu na profilu użytkownika
√ możliwość oceny prelekcji online
√ wirtualne spotkania z uczestnikami konferencji
√ strefa stoisk partnerskich z możliwością organizacji spotkań z wystawcami
√ gwarancję bezpiecznego udziału w konferencji i brak dodatkowych kosztów związanych z dojazdem czy zakwaterowaniem
√ dostęp do materiałów pokonferencyjnych
W agendzie Forum IAB 2021 między innymi:
GOŚĆ SPECJALNY: Daniel Knapp, chief Economist w IAB Europe
„Digital Wellbeing”. Jak przetrwać całe dnie przed ekranem?
Anna Chehab i Agnieszka Parfienowicz, Mindshare Polska
#GENERACJACOVID – jak pandemia zmieniła młodych Polaków.
Alicja Cybulska, Havas Media Group
Hej Marketerze, nie umiesz w live commerce!
Piotr Friedberg, VMLY&R Poland
Kryzys w trójkącie — praca zdalna jako kolejny czynnik zaburzający perspektywę marketerów i agencji, czyli czy i jak bardzo oddalamy się od konsumenta i jak to zmienić?
Paweł Gala, Wavemaker
ROI:Decoded – czyli jak w trakcie lockdownu opracowaliśmy nasze własne mediowe „How Brands Grow”
Jarosław Dejneka i Joanna Okła, MediaCom Warszawa
Sorry! The lifestyle you have ordered is currently out of stock.
Olga Korolec, Ringier Axel Springer
Marka 5.0. czyli jak człowiek i technologie budują przyszłość marketingu po pandemii.
Jacek Kotarbiński
Strategia omnichannel Electrolux w dobie pandemii. Jak połączyć dbałość o środowisko z efektywnością biznesową?
Zuzanna Strzałkowska, Justtag Group; Natalia Kostera, Electrolux
Internet twórców odnowa — większa rewolucja niż w 1994.
Bartek Sibiga, DDOB
… i blisko 60 pozostałych prelegentów!
Zobacz pełną agendę i bądź z nami 8-9-10 czerwca w trybie online!
Kup bilet teraz na https://forumiab.pl/! Zapraszamy.