Forum IAB 2022
26 kwietnia 2022, Robert Sadowski
Najbardziej inspirująca konferencja marketingowa w Polsce wraca do trybu stacjonarnego, przebiegnie pod hasłem „Transformacja na sterydach. Digital w czasach kryzysów” i potrwa aż 3 dni! Forum IAB 2022 odbędzie się 7-9 czerwca w Warszawie. Newspoint jest partnerem wydarzenia.
W programie Forum IAB m.in.:
✔ Ile razy mam to powtarzać!? – jaką wartość ma pojedynczy kontakt z reklamą.
Michał Protasiuk, Google, Michał Zajdel, Kantar
✔ Jak zmierzyć pandemię? Estymacja wpływu COVID-19 na sprzedaż przy wykorzystaniu modeli ekonometrycznych.
Piotr Kociszewski, Havas Media Group
✔ Dlaczego w erze „diversity” wszyscy myślimy tak samo?
Filip Beźnicki, Havas Media Group
✔ Kreatywność w świecie bez ciasteczek.
Magda Wójtowicz, Google
✔ MAdTech (marketing&ad tech): wdrażaj lub giń! Jak pokonać strach przed nieznanym i zacząć czerpać zyski?
Iryna Ilkiv i Przemysław Bryk, Data Science Publicis Groupe
✔ Czy twoje ulubione masło walczy już o równouprawnienie i czyste oceany? Rozbuchane oczekiwania “brand purpose” a rachunek biznesowy.
Jacek Karolak, 180heartbeats + Jung v Matt
✔ Depresja systemu. Co nam covid zrobił z głową.
Anna Gumkowska, TVN Grupa Discovery i Piotr Toczyski, EAAD-Best.eu
✔ NFT: scam czy wyścig po nowe cyfrowe złoto?
Michał Guzowski, [m]Spark i Jarosław Pająk, GroupM
✔ I tak oto powoli kończy się influencer marketing… a zaczyna ekonomia twórców.
Kamil Bolek, LTTM
✔ Jak defraudować pieniądze dzięki reklamie online? Krótka historia przekrętów w świecie reklamy digital.
Paweł Lewandowski, MediaCom, Dobromir Ciaś, ABTShield
✔ Skuteczne budowanie sprzedaży marek CPG w post-covidowym świecie. Historia sukcesu RB i Allegro.
Krzysztof Andrzejczak, Allegro, Bartosz Krzemień i Joanna Koczwarska, Reckitt Hygiene/Home
✔ Od streamu do mainstreamu – jak polscy widzowie nawigują na szerokich wodach treści i serwisów VOD.
Joanna Kopeć, Nielsen
✔ Kiedy z dnia na dzień produkt marki staje się kluczowy w życiu społeczeństwa… Jak pandemia zmieniła rolę telekomów oraz wpłynęła na relacje między konsumentami i marką.
Marta Perwenis, T-Mobile i Bartłomiej Trośniak, Performics
✔ Branżo, nikt ci tego nie mówi, ale jesteś zajebista.
Rafał Madajczak, Agora
… i wiele więcej! Forum IAB to ponad 70 wystąpień oraz ponad 80 potwierdzonych prelegentów.
Zobacz agendę i bądź z nami 7, 8 i 9 czerwca w Warszawie! Kup bilet teraz!
Forum IAB 2022 odbywa się w formule hybrydowej, co oznacza, że w ofercie są zarówno bilety na udział stacjonarny, jak i bilety na udział online.
Zapraszamy!