Fuzja pomiędzy Opoint a Infopaq

23 grudnia 2013, Paulina Pocheć

Firmy Opoint (właściciel Newspoint) i Infopaq Szwecja łączą się. Dzięki temu utworzą wiodącą firmę monitorującą media w krajach nordyckich, z 170 pracownikami i ponad 1800 klientami.

Nowa organizacja przyjmie nazwę Opoint, a na jej czele, jako CEO, stanie Terje Andersen, obecny CEO norweskiego Opointa. Do zarządu nowej organizacji wejdą też Linda Swahn jako CFO, Rune Kleveland jako CTO, Jon Anders Tangnes jako dyrektor operacyjny w Norwegii, Lind Fors jako wicedyrektor w Szwecji i Estonii oraz Robert Stalmach jako dyrektor w Polsce. Sekretarzem zarządu zostanie Johan Röhss, który posiada doświadczenie m.in. w firmach ICA, Bilia oraz Investor.

Infopaq to obecnie największa szwedzka firma monitorująca i analizująca media. Opoint jest drugą największą firmą monitorującą media na rynku norweskim oraz wiodącym dostawcą treści i technologii monitoringu mediów. Polski Newspoint i produkcyjna firma Infopaq w Estonii będą również stanowić część nowego Opointa. Nowy Opoint będzie nadal częścią Media Intelligence Alliance, razem z duńską firmą Infomedia. Równe udziały w niej będą posiadać Amedia Vekst i duńska grupa inwestycyjna, właściciel Infopaq Sweden AB. Firma planuje znacznie rozszerzyć swoją działalność, zarówno na rynku norweskim, jak i w innych krajach, w najbliższych latach.



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



14 czerwca 2024, Robert Sadowski

Oświadczenie o statusie dużego przedsiębiorcy

Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.

7 czerwca 2024, Robert Sadowski

Webinar IMM: „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”

Instytut Monitorowania Mediów zaprasza na webinar „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”, w którym gościnnie wezmą udział Wojtek Mazur, CEO & Founder i Agata Piechota, Content Marketing Specialist z agencji Elephate. Wydarzenie poprowadzi Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Webinar odbędzie się we wtorek 18 czerwca o godz. 12:00.

10 maja 2024, Robert Sadowski

Najbardziej opiniotwórcze media dekady – raport IMM

Najbardziej opiniotwórczym medium dekady w Polsce został Onet. W latach 2014-2023 redakcja była cytowana 236,6 tys. razy. Drugie miejsce należy do stacji RMF FM z liczbą 209,1 tys. wzmianek. Na trzeciej pozycji uplasowała się Rzeczpospolita, na którą inne redakcje powoływały się 199,5 tys. razy.

21 marca 2024, Robert Sadowski

Rozwój grupy kapitałowej IMM

W styczniu br. Instytut Monitorowania Mediów SA objął kontrolny pakiet udziałów w PSMM Sp. z o.o. i tym samym w Newton Media Polska Sp. z o.o. oraz wykupił 100% udziałów Newspoint Sp. z o.o. W wyniku podjętych działań Grupa IMM, której współwłaściciele reprezentują wyłącznie polski kapitał, istotnie się poszerzyła.

31 stycznia 2024, Robert Sadowski

Rzeczpospolita najbardziej opiniotwórczym tytułem mediowym 2023 roku

W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez Rzeczpospolitą. W 2023 roku dziennik zacytowano łącznie 33,9 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów, który publikuje cykliczny raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na drugim miejscu w rankingu znalazł się TVN24, który inne tytuły cytowały 33 tys. razy. Wirtualna Polska zajęła trzecie...