Home office oczami internautów – Raport Newspoint

31 sierpnia 2022, Robert Sadowski

Zespół redakcyjny Newspoint, przy współudziale zaproszonych partnerów, opracował raport dotyczący pracy zdalnej widzianej z perspektywy internautów – zarówno pracowników, jak i pracodawców. 

Praca zdalna towarzyszy nam wszystkim od marca 2020 roku. Nie jest aktualnie w pełni uregulowana prawnie, nie jest możliwa w każdej branży. Home office ma sporo zalet, ale również i wad. Wiemy już, że praca zdalna nie kończy się wraz z wygaszeniem pandemii. Trudno będzie z niej zrezygnować, a ofert pracy z możliwością pracy zdalnej nadal będzie przybywać.

Raport home office oczami internautów

Wiele firm pracuje obecnie w trybie pracy zdalnej lub w modelu hybrydowym – jedni planują go kontynuować, inni wracają do pracy stacjonarnej. Reakcja internautów na szerzące się “powroty do biur” była punktem zapalnym do opracowania tej publikacji

Z raportu dowiesz się, między innymi:

  • jakie są największe problemy pracy zdalnej, jej wady i zalety,
  • jak na elastyczność pracy wpłynęła pandemia,
  • jak wyglądają formy zatrudnienia przy pracy z domu,
  • w jaki sposób firmy radzą sobie ze zdalnym onboardingiem oraz integracjami pracowników,
  • jakie oczekiwania mają pracownicy względem home office,
  • z jakich narzędzi warto korzystać przy pracy zdalnej,
  • jak ważny jest employer branding w dobie pracy zdalnej oraz jak zadbać o wizerunek marki.

Raport home office oparty został na wypowiedziach internautów, partnerów oraz dotychczasowych badaniach nad pracą zdalną. W raporcie głos zabrali:

  • Kamila Chrastek, HR Manager w Grupa iCEA,
  • Przemek Dębski, Marketing Lead – Poland, GetResponse,
  • Adam Kaliszewski, Director, Head of Digital Practice, Solski Communications,
  • Kaja Reszke, dyrektor Działu Komunikacji i Fundraisingu, fundacja Ogólnopolski Operator Oświaty,
  • Anna Ledwoń, CEO More Bananas,
  • Robert Stalmach, CEO Newspoint.

Odpowiedzi są bardzo interesujące i wartościowe z perspektywy marketera, agencji PR i HR, osób zajmujących się employer brandingiem, jak i pracowników oraz pracodawców z wielu branż.

Zapraszamy do lektury raportu Newspoint na temat home office.



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



24 maja 2024, Robert Sadowski

TVN24, Rzeczpospolita i Onet na czele najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce w kwietniu

Kwietniowe zestawienie najbardziej opiniotwórczych mediów ponownie otwiera TVN24. W ubiegłym miesiącu stacja była cytowana blisko 4,5 tys. razy. Drugie miejsce obejmuje Rzeczpospolita z liczbą niemal 3,7 tys. wzmianek, a trzecia pozycja należy do Onetu, na który media powoływały się przeszło 3,5 tys. razy.

16 maja 2024, Robert Sadowski

Legia, Jagiellonia i Śląsk na czele najbardziej medialnych klubów PKO BP Ekstraklasy

W kwietniu 2024 roku Legia Warszawa była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, ale również pozostałe drużyny odnotowały wzrosty publikacji względem poprzedniego miesiąca. Na drugą pozycję awansowała Jagiellonia Białystok, a podium zestawienia zamyka Śląsk Wrocław – wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów. W Fortuna I Lidze przoduje z dużą przewagą Wisła Kraków, a wśród polskich...

10 maja 2024, Robert Sadowski

Najbardziej opiniotwórcze media dekady – raport IMM

Najbardziej opiniotwórczym medium dekady w Polsce został Onet. W latach 2014-2023 redakcja była cytowana 236,6 tys. razy. Drugie miejsce należy do stacji RMF FM z liczbą 209,1 tys. wzmianek. Na trzeciej pozycji uplasowała się Rzeczpospolita, na którą inne redakcje powoływały się 199,5 tys. razy.

25 kwietnia 2024, Robert Sadowski

TVN24 liderem wśród najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce.

Marcowy ranking Najbardziej opiniotwórcze media otwiera TVN24, który zostaje liderem zestawienia już po raz szósty. W minionym miesiącu stacja była cytowana ponad 4,2 tys. razy. Drugą pozycję obejmuje Gazeta Wyborcza z wynikiem przeszło 3,7 tys. wzmianek. Trzecie miejsce podium należy do Wirtualnej Polski, na którą media powoływały się blisko 3,4 tys. razy.

23 kwietnia 2024, Robert Sadowski

Raport „O tym się mówi”: Publikacje Onetu na czele w marcu

„Taśmy Obajtka. Prezes Orlenu o wicepremierze Jacku Sasinie: trzeba zrobić tak, żeby go za*****” to artykuł Jacka Harłukowicza z Onetu, który w marcu br. miał największy zasięg w mediach. Comiesięczny raport „O tym się mówi” jest przygotowywany przez Instytut Monitorowania Mediów (IMM) i Radio ZET. Powstaje w ramach projektu Nagroda Radia ZET im. Andrzeja Woyciechowskiego.