II Edycja Forum E-COMMERCE CHALLENGE 2023
30 marca 2023, Robert Sadowski
23-24 maja 2023 w Hotelu Courtyard by Marriott w Warszawie odbędzie się kolejne E-COMMERCE CHALLENGE – strategiczne forum networkingowe dla sektora e-retail w Polsce. II edycja forum odbywać się będzie pod hasłem #rentowność w dobie kryzysu. Agenda wydarzenia powstała na podstawie doświadczeń liderów i ekspertów rynku e-commerce. Newspoint został patronem medialnym wydarzenia.
E-COMMERCE CHALLENGE to doskonała okazja do branżowego networkingu oraz niepowtarzalna okazja do wspólnej debaty na temat jakże wymagających wyzwań stojących przed branżą w 2023 roku.
Jak mówi Katarzyna Klimkiewicz, Managing Director brave conferences: „Dziś dyrektorzy e-commerce nie skupiają się na trendach i rozwoju, interesuje ich głównie utrzymanie planu i wyniku na rok 2023. Ze względu na rosnące koszty wiele pomysłów, które firmy chciały wdrożyć, ulega zawieszeniu.„
Podczas II forum E-COMMERCE CHALLENGE podejmowane będą dyskusje na temat najważniejszych wyzwań stojących przed branżą:
- rentowność;
- optymalizacja działań operacyjnych;
- zarządzanie kosztami;
- konwersja;
- marketplace;
- delivery excellence;
- rozwój i doskonalenie UX;
- retencja;
- pozyskanie klienta;
- cross border commerce.
W trakcie wydarzenia uczestnicy będą mieli okazję posłuchać ekspertów z m.in. : AMAZON, ANIA KRUK, ANSWEAR, BIELENDA KOSMETYKI NATURALNE, MOLIERA2, CASTORAMA, CARREFOUR ITALIA, DANON, DUKA, EMPIK GROUP, FRISCO, GEMINI, GROHE, INPOST POLSKA, INTERSPORT, KUBOTA, LEGO, MARTES SPORT, MODIVO, MORELE, OSHEE, PEPSICO, SMSUNG SDS, TATUUM i wielu innych.
Agenda forum jest dostępna na serwisie: https://ecommercechallengepoland.pl/program-1-dzien
Bilety można kupić na: https://ecommerce2023.registration-form.online/
Zapraszamy.