Instrukcja, jak ustawiać proste zapytania w panelu Newspoint

21 września 2020, Robert Sadowski

Tą krótką instrukcją pokażemy, jak ustawiać proste zapytania w panelu Newspoint.

Na warsztat weźmiemy hasło Prawo i Sprawiedliwość. 

Jeśli masz pytania lub potrzebujesz pomocy dotyczącej wyszukiwania publikacji – pisz bez wahania na kontakt@newspoint.pl

Tak nie rób:

Liczba wyników: 16

Wpisując dane w jednej linijce wszystkie słowa kluczowe muszą współwystępować w jednej publikacji. Lepszym rozwiązaniem jest wpisanie słów równorzędnych w osobnych linijkach. 

Liczba wyników: 333,9 tys. – dużo lepiej.

Zastosuj symbol *

Liczba wyników: 341,5 tys. – jeszcze lepiej

Symbol * zastępuje dowolny ciąg liter na końcu słowa.

Ale uwaga. Za słowo kluczowe nie zaleca się wpisać “pis*”, gdyż wtedy system będzie szukać także po słowach takich jak pisarz, pisał, pisany, które nie dotyczą przecież naszych poszukiwań. 

Najlepsze rozwiązanie

Liczba wyników: 372 tys. Maksimum, które mogliśmy osiągnąć.

Zwróć uwagę na zastosowanie symbolu * oraz zapis z oraz bez polskich znaków. 

W najlepszym rozwiązaniu dodatkowo zostały dodane zapisy mogące występować jako # lub nazwy profili.

Załóż konto i monitoruj media




Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



18 stycznia 2024, Robert Sadowski

Najpopularniejsze hasztagi w 2023 roku na Instagramie i TikToku

W 2023 roku świat mediów społecznościowych przechodził nieustanne przemiany, a dwie platformy w szczególności – TikTok i Instagram ciągle kształtowały sposób dzielenia się treściami online opatrzonymi hasztagami. Dlaczego akurat TikTok i Instagram zdobywają tak wielkie uznanie wśród milionów użytkowników na całym świecie?

16 stycznia 2024, Robert Sadowski

Threads, czyli nowe dziecko Mety

Metawersum, a raczej Meta to platforma łącząca największe i najpopularniejsze serwisy społecznościowe, takie jak Facebook czy Instagram. Jest to również swego rodzaju ideologia i wizja przyszłości jaką próbuje przedstawić CEO Mety – Mark Zuckerberg. Jedność, uniwersalność, pierwszy pełnoprawny “cyberświat”. W lipcu Amerykanie mieli okazję poznać zupełnie nowy serwis wchodzący w skład Mety. Europa (w tym...

4 stycznia 2024, Robert Sadowski

Trendy w marketingu 2024

W świetle dynamicznego rozwoju nowoczesnych technologii i zmieniających się oczekiwań konsumentów, marketing w roku 2024 staje przed kolejnymi wyzwaniami i nowymi możliwościami. Przyjrzymy się kluczowym trendom, takim jak rosnąca rola sztucznej inteligencji, znaczenie zgodności z kulturą, wyzwaniom związanym z kontrolą wizerunku marki a kulturą unieważniania oraz rozwojowi miar sukcesu. Znajdziemy również odpowiedzi na pytania dotyczące...

20 grudnia 2023, Mateusz Pałka

Globalne trendy konsumenckie 2024 – na co marketerzy powinni zwrócić szczególną uwagę

Co nowego czeka nas w globalnych zachowaniach konsumentów w 2024 roku? Jaki wpływ na marketing i innowacje będą miały nadchodzące zmiany? W tekście postaramy się odpowiedzieć na pytania, które najbardziej interesują specjalistów branży komunikacji, ale i nie tylko, bo przecież każdy z nas jest konsumentem. Artykuł stworzony został na bazie wartościowego raportu Mintel 2024 Global Consumer...

1 grudnia 2023, Robert Sadowski

Czy blogerzy generują zadowalające wyniki w 2023?

Czy w związku z intensywną ekspansją platform social media blogi idą w niepamięć. Czy blogosfera ma się dobrze? Dziesięć lat obserwacji, tysiące blogerów i setki pytań – to fundamenty corocznego badania Annual Blogger Survey. Analizując dziesiątą edycję badania, zanurzymy się w dane, aby zrozumieć, czy blogerzy osiągają zadowalające wyniki w 2023 roku. Jaka jest skuteczność...