„Jak pies z kotem?” Anna Miotk i Michał Kosmulski w wywiadzie dla it-manager.pl

29 lipca 2013, Paulina Pocheć

Anna Miotk, dyrektor ds. Badań i Rozwoju Produktu Newspoint oraz Michał Kosmulski, dyrektor IT ds. Newspoint w rozmowie o relacjach IT i marketingu.

Anna Miotk (dyrektor badań i rozwoju produktu, Newspoint): Mówiąc Twoimi słowami, Michał, to relacje między IT i marketingiem w firmie, są skomplikowane. Osoby z IT tworzą swoje własne, hermetyczne światy, mają swoje specyficzne słownictwo, czy specyficzne żarty. W kontaktach z informatykami jak rzadko z którą grupą zawodową, mam wrażenie, że jestem z innej rzeczywistości. Że w sumie to oni mogliby się obyć bez tych wszystkich, którzy są naokoło – robić sobie fajne aplikacje, chodzić razem na obiady czy na piwo. Czują się dobrze w swoim towarzystwie.

Michał Kosmulski (dyrektor IT, Newspoint): Przede wszystkim, świat IT nie jest wcale jednorodny. Świat marketingu zapewne też. Dlatego od razu zaznaczam, że wszystko co powiem dotyczy mojego punktu widzenia i siłą rzeczy będzie uogólnieniem. Określenie “informatyk” może oznaczać bardzo różne osoby. Mi kojarzy się głównie z pierwszą linią wsparcia użytkowników, a więc osobą, która naprawia drukarki i pokazuje, w którą ikonkę należy kliknąć aby wykonać jakąś akcję w ulubionym programie użytkownika. Sam mam doświadczenia głównie z programistami, którzy niewątpliwie tworzą coś w rodzaju własnej subkultury. Występują też duże różnice między poszczególnymi osobami, np. w poziomie komunikatywności.

(czytaj więcej w serwisie it-manager.pl)



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



14 czerwca 2024, Robert Sadowski

Oświadczenie o statusie dużego przedsiębiorcy

Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.

7 czerwca 2024, Robert Sadowski

Webinar IMM: „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”

Instytut Monitorowania Mediów zaprasza na webinar „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”, w którym gościnnie wezmą udział Wojtek Mazur, CEO & Founder i Agata Piechota, Content Marketing Specialist z agencji Elephate. Wydarzenie poprowadzi Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Webinar odbędzie się we wtorek 18 czerwca o godz. 12:00.

10 maja 2024, Robert Sadowski

Najbardziej opiniotwórcze media dekady – raport IMM

Najbardziej opiniotwórczym medium dekady w Polsce został Onet. W latach 2014-2023 redakcja była cytowana 236,6 tys. razy. Drugie miejsce należy do stacji RMF FM z liczbą 209,1 tys. wzmianek. Na trzeciej pozycji uplasowała się Rzeczpospolita, na którą inne redakcje powoływały się 199,5 tys. razy.

21 marca 2024, Robert Sadowski

Rozwój grupy kapitałowej IMM

W styczniu br. Instytut Monitorowania Mediów SA objął kontrolny pakiet udziałów w PSMM Sp. z o.o. i tym samym w Newton Media Polska Sp. z o.o. oraz wykupił 100% udziałów Newspoint Sp. z o.o. W wyniku podjętych działań Grupa IMM, której współwłaściciele reprezentują wyłącznie polski kapitał, istotnie się poszerzyła.

31 stycznia 2024, Robert Sadowski

Rzeczpospolita najbardziej opiniotwórczym tytułem mediowym 2023 roku

W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez Rzeczpospolitą. W 2023 roku dziennik zacytowano łącznie 33,9 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów, który publikuje cykliczny raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na drugim miejscu w rankingu znalazł się TVN24, który inne tytuły cytowały 33 tys. razy. Wirtualna Polska zajęła trzecie...