Główna/Blog/Wydarzenia/Trendy, wyzwania i specyfika pracy managera influencera. IMOK Future of Skills #4
Trendy, wyzwania i specyfika pracy managera influencera. IMOK Future of Skills #4
23 stycznia 2023, Robert Sadowski
Jak wygląda świat influencer marketingu od kuchni i czym zajmuje się manager influencera? Na te pytania znajdziesz odpowiedź podczas IMOK Future of Skills #4 – Influencer marketing – trendy, wyzwania i specyfika pracy managera influencera. Dowiesz się, jak współpracować z twórcami internetowymi, czym zajmuje się manager influencera i dlaczego warto nim zostać. Newspoint jest patronem medialnym wydarzenia.
Bycie managerem influencera to praca z twórcą internetowym przy zarządzaniu wszystkimi obszarami jego pracy. To także zostanie jego asystentem, a właściwie prawą ręką i doradcą. Odpowiednia wiedza z zakresu influencer marketingu i zarządzania pozwoli Ci pracować z influencerami na co dzień. Zarówno przy kampaniach reklamowych, jak i przygotowywaniu i publikacji codziennego contentu na YouTube, Instagramie czy TikToku. Jeśli chcesz się dowiedzieć więcej na temat pracy z twórcami internetowymi i zostaniu managerem influencera, dołącz do IMOK Future od Skills #4. Dowiesz się, dlaczego warto wybrać ten zawód, jakie kompetencje są do tego potrzebne i od czego zacząć.
Spotkanie poprowadzi Joanna Ceplin, CEO Instytutu Marki Online i Komunikacji oraz Anna Rycznowska, Senior PR&Communications Manager w LTTM. Będą rozmawiać ze swoimi gośćmi o specyfice tej branży. Będą nimi:
- Justyna Zawadzka, Group Influencer Manager, która z influencerami zrealizowała setki projektów dla polskich i zagranicznych marek.
- Kacper Pakuła, Group Influencer Manager w LTTM.
- Aleksandra Padyk, Senior Influencer Manager w LTTM, managerka dobrze znanych i działających od wielu lat twórców internetowych.
Podczas IMOK Future of Skills #4 specjaliści ze świata influencer marketingu opowiedzą o tym, dlaczego warto zostać managerem twórcy internetowego, z kim możesz współpracować, jeśli zdecydujesz się na ten zawód, a także jakie kompetencje i umiejętności są przydatne, aby zostać managerem influencera. Podpowiedzą też, które platformy social media są najlepszym miejscem do promowania twórcy, i w jaki sposób zbudować skuteczną kampanię z influencerem dla marki, z którą podejmuje współpracę.
Nie przegap IMOK Future of Skills #4 – Trendy, wyzwania i specyfika pracy managera influencera, który odbędzie się już 31 stycznia o godz. 19:00.
Link do zapisów na bezpłatne wydarzenie: https://imok.edu.pl/ifos_4/