Konferencja EKF Online

29 maja 2020, Robert Sadowski

Nowa rzeczywistość – nowa forma EKF – 15-17 czerwca 2020. Zostaliśmy partnerem medialnym tego wydarzenia.

Ostatnie miesiące były wyjątkowym czasem próby dla nas wszystkich – zarówno dla polskich banków, przedsiębiorstw, pracodawców, jak i pracowników. W tym trudnym okresie dla polskiej gospodarki dyskusja o powinności instytucji finansowych jest jeszcze bardziej istotna niż wcześniej, dlatego wychodząc naprzeciw zmieniającej się rzeczywistości postanowiliśmy zorganizować EKF Online – pierwszą konferencję EKF przeprowadzoną w całości w sieci!

EKF Online to 3 dni wystąpień, debat i paneli dyskusyjnych, które będą transmitowane na żywo z naszego studia w Warszawie – łącznie aż 18 godzin rozmów i dyskusji.

Ponad 60 czołowych ekspertów ekonomicznych i managerów najwyższych szczebli będzie rozmawiać o odpowiedzialnych finansach i roli instytucji finansowych w czasie kryzysu, innowacyjności w procesie odbudowy gospodarki i o restrukturyzacji finansowej przedsiębiorstw i banków.

To, czego potrzebuje sektor finansowy, a także realna gospodarka w obecnym czasie to przede wszystkim praktyczne rozwiązania, dlatego wraz z naszymi partnerami zapraszamy na całą serię rozmów o tym, jak funkcjonować w nowej rzeczywistości. Z naszymi ekspertami będziemy rozmawiać o narzędziach wsparcia w procesie wychodzenia z kryzysu, innowacyjności w okresie post-Covid, aspektach związanych z Tarczą Antykryzysową, wiarygodności systemu finansowego, zmianach zachowań konsumentów i o najnowszych rozwiązaniach cyfrowych.

Wśród prelegentów EKF online znajdą się m.in.: Valdis Dombrovskis, Wiceprzewodniczący Komisji Europejskiej, prof. Teresa Czerwińska, Wiceprezes Europejskiego Banku Inwestycyjnego, Paweł Borys, Prezes Zarządu PFR, György Matolcsy, Gubernator Magyar Nemzeti Bank, Jean Lemierre, Przewodniczący Rady BNP Paribas Group, Daniel Gros, Dyrektor CEPS, Paul De Grauwe, John Paulson Chair in European Political Economy, European Institute, London School of Economics and Political Science i wielu innych.

EKF online jest inicjatywą otwartą i bezpłatną. Serdecznie zapraszamy do uczestnictwa. Po więcej szczegółów zapraszamy na stronę: www.efcongress.com. Rejestracja: https://www.efcongress.com/rejestracja-ekf-online/

Jubileuszowe dziesiąte spotkanie Europejskiego Kongresu Finansowego w Sopocie w formie stacjonarnej odbędzie się z kolei jesienią, 12 ‒ 14 października br.



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



8 maja 2024, Robert Sadowski

Forum IAB 2024

22 i 23 maja w w warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbędzie się tegoroczne Forum IAB, które przebiegnie pod hasłem “25 lat #GenDigital. Dojrzałość i Młodość”. Forum IAB to flagowa konferencja IAB Polska, wytyczająca standardy najlepszych praktyk e-marketingu. Stanowi jedno z najważniejszych źródeł inspiracji, wiedzy i doświadczeń w szeroko pojętej branży digital marketingu w Polsce. Newspoint...

5 kwietnia 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jak wygrać w content marketingu

IAB HowTo: Królewski Gambit, jak wygrać w content marketingu to konferencja dla osób, które pragną podbić świat contentu za pomocą mistrzowskich ruchów i taktyk. Weź udział w IAB HowTo o content i video marketingu 23 kwietnia. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

6 marca 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jakość nad iluzją

Połączone siły grup roboczych IAB Polska stworzyły selekcję najbardziej aktualnych tematów oraz wyzwań związanych z badaniami jakości prowadzonych działań w digital marketingu. Konferencja IAB HowTo: Jakość nad iluzją na temat technik zwiększania i pomiaru jakości w reklamie cyfrowej już 20 marca w Warszawie. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

4 marca 2024, Robert Sadowski

Pokolenie Z i Alpha. Jak zmieni się rola mediów w komunikacji z nowymi pokoleniami?

Sukces marketingowy i biznesowy marek w dużej mierze zależy od zrozumienia unikalnych cech każdego pokolenia, ich wartości, zachowań i potrzeb. Dynamiczny rozwój technologii oraz czynniki zewnętrzne takie jak pandemia, wojna, inflacja czy kryzys klimatyczny kształtują zachowania konsumenckie nowych pokoleń. Zmianie ulega również sposób konsumpcji mediów, ich rodzaj, forma i preferowane treści komunikatów, co niesie za...

29 lutego 2024, Robert Sadowski

Webinar „Pomówmy o marketingu” odc. 27

7 marca odbędzie się ostatni odcinek 5. serii webinarów „Pomówmy o marketingu” organizowanych przez DevaGroup. Podczas spotkania zostaną poruszone głównie tematy z zakresu SEO. Newspoint jest partnerem wydarzenia.