Konferencja IAB HowTo: digital PR – Nowy wymiar reputacji
25 stycznia 2021, Robert Sadowski
W czasach dynamicznych cyfrowych zmian i rozwoju nowych technologii istnieje ogromny potencjał dla łączenia aktywności PR z marketingiem online. Podczas konferencji „IAB HowTo: digital PR – nowy wymiar reputacji” najlepsi branżowi eksperci opowiedzą między innymi jak zbudować strategię komunikacji wykorzystując narzędzia digitalowe, jak współpracować z twórcami internetowymi i dziennikarzami oraz jak cyfrowa rewolucja wpłynęła na public relations.
Wydarzenie odbędzie się 10 lutego 2021 r. w formie online. O 10:10 wystąpią Robert Stalmach i Aleksandra Kamińska z Newspoint z prelekcją na temat „Jak mierzyć PR?” – zapraszamy.
Podczas wydarzenia IAB HowTo: digital PR:
Nauczysz się w jaki sposób wykorzystywać narzędzia analityczne marketingu online do ułatwiania Twojej bieżącej pracy i maksymalizowania działań media relations.
Zobaczysz najciekawsze case studies, w których pokażemy jak w praktyce można osiągnąć efekt synergii w łączeniu działań interactive i public relations.
Poznasz potencjał związany z wykorzystywaniem nowoczesnych rozwiązań online w zarządzaniu komunikacją wewnętrzną.
Dowiesz się jak efektywnie wykorzystywać monitoring sieci, zarówno w bieżącej komunikacji z klientami, jak i w zarządzaniu kryzysowym.
Konferencja IAB HowTo: digital PR – nowy wymiar reputacji jest kierowana do:
- marketerów i specjalistów komunikacji, którzy chcą dowiedzieć się, jak funkcjonować w erze earned media,
- pracowników biur prasowych, chętnych dowiedzenia się czym jest współczesna komunikacja,
- PR managerów, którzy chcą się dowiedzieć w jaki sposób łączyć klasyczne działania public relations z aktywnościami marketingu online,
- osób zajmujących się komunikacją korporacyjną, którzy chcą dowiedzieć się w jaki sposób cyfrowy świat może pomagać w zarządzaniu reputacją.
Gwarancją wysokiego poziomu merytorycznego wydarzenia jest starannie dobrane grono prelegentów. Wśród występujących podczas konferencji ekspertów znajdują się: Sabina Figarska i Joanna Dunin-Kęplicz, Solski Communications; Paweł Modzelewski i Milena Zacharzewska, 247Communication; Michał Górecki; Kamil Badura i Joanna Berlińska, Lightscape; Iwona Gielecińska, Up&More; Agata Staniszewska, Agora; Mateusz Krogulec, DDOB; Justyna Oracz i Kamil Górecki, Fantasyexpo; Robert Stalmach i Aleksandra Kamińska, Newspoint; Maciej Wernicki, realme.
Konferencja organizowana jest w ramach cyklu IAB HowTo – wydarzeń inicjowanych przez członków Grup Roboczych działających przy IAB Polska. Ich celem jest chęć dzielenia się wiedzą i doświadczeniem, prezentacja najnowszych i najlepszych praktyk przez ekspertów, którzy na co dzień zajmują się zagadnieniami z zakresu reklamy internetowej.
O 10:10 zapraszamy na wystąpienie Newspoint „Jak mierzyć PR?”
Konferencja jest objęta akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że uczestnicząc w IAB HowTo, posiadacze certyfikatu otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych.
Patroni medialni: Marketer Plus, Marketing przy kawie, My Company, naTemat, Nowy Marketing, PR Manager, Wirtualna Polska
Współpraca: Newspoint. Havas Media Group
Więcej informacji: https://howto.iab.org.pl/pr-2021/