Konferencja IAB HowTo: Influencer vs. Marketing
11 października 2021, Robert Sadowski
IAB HowTo: Influencer vs. Marketing to kolejna odsłona cyklu konferencji – tym razem w całości poświęcona kulisom działań opartych na współpracy z twórcami internetowymi. Wydarzenie w wersji online. 28 października 2021. Newspoint patronuje wydarzeniu.
Podczas wydarzenia eksperci z branży podzielą się swoim know-how, przemyśleniami i rekomendacjami, a także podpowiedzą, jak podejść do tematu influencer marketingu w sposób przynoszący zamierzone efekty.
Wśród prelegentów wydarzenia znaleźli się m.in.: Marek Myślicki, GetHero; Łukasz Kępiński, Tears of Joy; Aleksandra Żółkowska, Henkel; Joanna Rozbicka, OMD; Agnieszka Karcz i dr Piotr Wasilewski, Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy; Kamil Bolek, LTTM; Kamil Górecki, Fantasyexpo; Klaudia Jamróz i Aleksandra Miernik, Labcon; Natalia Krzyśków, Grupa Streetcom; Leszek Trela, WP; Szymon Kubiak, inSTREAMLY; Robert Sosnowski, Reach a Blogger.
Podczas wydarzenia IAB HowTo: Influencer vs. Marketing:
- Dowiesz się czym jest dobrze prowadzony influencer marketing oraz dlaczego warto (lub nie) uwzględnić go w swoich działaniach
- Zobaczysz najnowsze i najciekawsze przykłady kreatywnych kampanii z influencerami, które zawojowały rynek reklamy internetowej
- Poznasz sens i tajniki efektywnej współpracy z twórcami oraz narzędzia, które pozwolą Ci skutecznie działać w zakresie Influencer Marketingu
- Nauczysz się jak dobierać influencerów do kampanii, optymalizować je i mierzyć efektywność działań
Sprawdź agendę i zarejestruj się już dziś – liczba miejsc jest ograniczona! https://howto.iab.org.pl/influencer/. Zapraszamy.