Kongres Online Marketing – podsumowanie

13 października 2017, Marek Bysaha

Kolejna edycja Kongresu Online Marketingu za nami. Ważne branżowe wydarzenie spotkało się z wieloma pozytywnymi opiniami i już nie możemy się doczekać kolejnego. Uznaliśmy, że najwyższy czas na podsumowanie i przygotowaliśmy krótką infografikę, która pokazuje kongres w liczbach.

Kongres Online Marketing

Analiza, której dokonaliśmy, obejmowała okres od 10.09 do 10.10.2017. Media badane przez Newspoint podzieliliśmy na społeczności (Facebook, Google+), mikroblogi (Twitter, Wykop), zdjęcia (Instagram, Pinterest) i wideo (YouTube, Vimeo). Słowa kluczowe uwzględnione w badaniu to: Online Mkt., Kongres Online Marketing, #OnlineMkt, @MagazynOnlineMarketing, onlinemarketingmagazyn, @MagazynOM, #OnlineMKT, #Kongresonlinemarketing, #magazynonlinemarketing, #kongresOM, #onlinemarketingkongres.

Pierwszą rzeczą, na jaką warto zwrócić uwagę jest to, do ilu osób trafiła informacja o wydarzeniu. Estymowany zasięg ostatniej edycji KOMu wynosił 1 654 718. Biorąc pod uwagę, że to impreza przeznaczona dla konkretnej branży, jest to wynik, który może zadowalać. Kolejną liczbą, która przykuwa uwagę jest ekwiwalent reklamowy, który wynosił 416 443 zł.

Kolejnymi statystykami, na które warto zwrócić uwagę jest udział poszczególnych mediów, w których pojawiały się wzmianki o kongresie. Okazuje się, że najwięcej wzmianek pojawiało się na mikroblogach, co stanowiło 54%. Na drugim miejscu znajdują się społeczności z 23% wynikiem. Pozostałe miejsca to kolejno: zdjęcia – 20%, oraz, ex aequo, portale i materiały wideo – po 1% każde.

Czy wśród ludzi, którzy wzmiankowali o wydarzeniu, więcej  jest kobiet czy mężczyzn? Zgodnie z naszą analizą, niewielką przewagę w tej kwestii mają mężczyźni. Stanowili oni 54%, podczas gdy kobiety 46%. Różnica jest jednak na tyle niewielka, że śmiało można powiedzieć, że ten event budził duże zainteresowanie zarówno u pań, jak i u panów.

Kolejna edycja Kongresu Online Marketingu odbędzie się 1 marca. Więcej informacji na temat konferencji można znaleźć TU. My już nie możemy się doczekać!

Jeśli jesteś zainteresowany podobnymi analizami i raportami Newspoint – zgłoś się do nas: kontakt@newspoint.pl.



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



14 czerwca 2024, Robert Sadowski

Oświadczenie o statusie dużego przedsiębiorcy

Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.

7 czerwca 2024, Robert Sadowski

Webinar IMM: „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”

Instytut Monitorowania Mediów zaprasza na webinar „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”, w którym gościnnie wezmą udział Wojtek Mazur, CEO & Founder i Agata Piechota, Content Marketing Specialist z agencji Elephate. Wydarzenie poprowadzi Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Webinar odbędzie się we wtorek 18 czerwca o godz. 12:00.

10 maja 2024, Robert Sadowski

Najbardziej opiniotwórcze media dekady – raport IMM

Najbardziej opiniotwórczym medium dekady w Polsce został Onet. W latach 2014-2023 redakcja była cytowana 236,6 tys. razy. Drugie miejsce należy do stacji RMF FM z liczbą 209,1 tys. wzmianek. Na trzeciej pozycji uplasowała się Rzeczpospolita, na którą inne redakcje powoływały się 199,5 tys. razy.

21 marca 2024, Robert Sadowski

Rozwój grupy kapitałowej IMM

W styczniu br. Instytut Monitorowania Mediów SA objął kontrolny pakiet udziałów w PSMM Sp. z o.o. i tym samym w Newton Media Polska Sp. z o.o. oraz wykupił 100% udziałów Newspoint Sp. z o.o. W wyniku podjętych działań Grupa IMM, której współwłaściciele reprezentują wyłącznie polski kapitał, istotnie się poszerzyła.

31 stycznia 2024, Robert Sadowski

Rzeczpospolita najbardziej opiniotwórczym tytułem mediowym 2023 roku

W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez Rzeczpospolitą. W 2023 roku dziennik zacytowano łącznie 33,9 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów, który publikuje cykliczny raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na drugim miejscu w rankingu znalazł się TVN24, który inne tytuły cytowały 33 tys. razy. Wirtualna Polska zajęła trzecie...