Kto ma internet ten ma władzę

27 czerwca 2011, Paulina Pocheć

Portal Gazeta.pl, Gazeta Wyborcza, Wyborcza.pl i radio TOK FM zapraszają na XVIII seminarium z cyklu Rewolucja w Komunikacji: Kto ma internet, ten ma władzę? Kampania wyborcza 2011 w sieci. Odbędzie się ono 28 czerwca w Warszawie.

Celem spotkania ma być odpowiedź na pytanie, jak ważną areną najbliższej kampanii wyborczej do parlamentu będą nowe media, w jaki sposób partie będą pozyskiwać wyborców, a jak dyskredytować konkurentów. Udział zapowiedzieli m.in. Piotr Niemczyk, dr Jan Zając, dr Marek Troszyńki, red. Tomasz Machała, Maciej Woźniak. Na pytania odpowiadać będą szefowie działań internetowych największych polskich partii politycznych. Spotkanie poprowadzi Bartosz Węglarczyk z portalu Wyborcza.pl, natomiast moderatorem panelu z politykami będzie Łukasz Grass, TOK FM. Po każdej prezentacji przewidziano 10-minutową dyskusję uczestników z prelegentami, co umożliwi zgromadzonym wzajemną wymianę poglądów.

Wszystkich zainteresowanych uczestnictwem w najbliższym spotkaniu organizatorzy zapraszają do rejestracji pod adresem e-mail: konferencje_internet@agora.pl , pod tym adresem można też uzyskać odpowiedzi na najczęstsze pytania.

Więcej informacji na stronie konferencji: Rewolucja w Komunikacji.



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



24 maja 2024, Robert Sadowski

TVN24, Rzeczpospolita i Onet na czele najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce w kwietniu

Kwietniowe zestawienie najbardziej opiniotwórczych mediów ponownie otwiera TVN24. W ubiegłym miesiącu stacja była cytowana blisko 4,5 tys. razy. Drugie miejsce obejmuje Rzeczpospolita z liczbą niemal 3,7 tys. wzmianek, a trzecia pozycja należy do Onetu, na który media powoływały się przeszło 3,5 tys. razy.

16 maja 2024, Robert Sadowski

Legia, Jagiellonia i Śląsk na czele najbardziej medialnych klubów PKO BP Ekstraklasy

W kwietniu 2024 roku Legia Warszawa była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, ale również pozostałe drużyny odnotowały wzrosty publikacji względem poprzedniego miesiąca. Na drugą pozycję awansowała Jagiellonia Białystok, a podium zestawienia zamyka Śląsk Wrocław – wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów. W Fortuna I Lidze przoduje z dużą przewagą Wisła Kraków, a wśród polskich...

10 maja 2024, Robert Sadowski

Najbardziej opiniotwórcze media dekady – raport IMM

Najbardziej opiniotwórczym medium dekady w Polsce został Onet. W latach 2014-2023 redakcja była cytowana 236,6 tys. razy. Drugie miejsce należy do stacji RMF FM z liczbą 209,1 tys. wzmianek. Na trzeciej pozycji uplasowała się Rzeczpospolita, na którą inne redakcje powoływały się 199,5 tys. razy.

25 kwietnia 2024, Robert Sadowski

TVN24 liderem wśród najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce.

Marcowy ranking Najbardziej opiniotwórcze media otwiera TVN24, który zostaje liderem zestawienia już po raz szósty. W minionym miesiącu stacja była cytowana ponad 4,2 tys. razy. Drugą pozycję obejmuje Gazeta Wyborcza z wynikiem przeszło 3,7 tys. wzmianek. Trzecie miejsce podium należy do Wirtualnej Polski, na którą media powoływały się blisko 3,4 tys. razy.

23 kwietnia 2024, Robert Sadowski

Raport „O tym się mówi”: Publikacje Onetu na czele w marcu

„Taśmy Obajtka. Prezes Orlenu o wicepremierze Jacku Sasinie: trzeba zrobić tak, żeby go za*****” to artykuł Jacka Harłukowicza z Onetu, który w marcu br. miał największy zasięg w mediach. Comiesięczny raport „O tym się mówi” jest przygotowywany przez Instytut Monitorowania Mediów (IMM) i Radio ZET. Powstaje w ramach projektu Nagroda Radia ZET im. Andrzeja Woyciechowskiego.