Miej realny wpływ na tematy podczas Interaktywnej Konferencji Online!

12 kwietnia 2023, Robert Sadowski

Przygotowania do III Interaktywnej Konferencji Online nabierają rozpędu – Newspoint został jej został patronem medialnym. Nagrywane są już pierwsze wywiady i prelekcje. Mamy już część zadeklarowanych prelegentek i prelegentów. Swoją wiedzą na temat Promocji Produktu Online podzielą się z Wami m.in. Ania Skura, Eliza Strzelecka-Wydrych, Agata Koman, Kasia Wilk, Maja Strzelecka czy Bartek Popiel!

Chcesz wiedzieć kto jeszcze w trakcie Konferencji opowie o content marketingu, social mediach i sprzedaży? Wejdź na stronę konferencji! Kliknij tutaj: https://olagosciniak.pl/konferencja2023/

Czym jest III Interaktywna Konferencja Online?

III Interaktywna Konferencja Online odbędzie się w dniach 13-15 czerwca 2023. Jej motywem przewodnim jest Promocja Produktu Online. Poruszone zostaną tematy social mediów, content marketingu oraz sprzedaży.

Konferencja przeznaczona jest zarówno dla osób, które zaczynają, mają dopiero w planach prowadzenie biznesu online, jak i dla tych, którzy działają już od jakiegoś czasu i chcą w swojej działalności rozwinąć skrzydła, wypłynąć na szersze wody.

Konkurs na prelegentkę / prelegenta!

Część prelegentek i prelegentów została już wybrana. Ale to jeszcze nie wszystkie osoby! W tej edycji zgłosiło się prawie 200 osób na wystąpienie w czasie konferencji. Osoby zainteresowane udziałem w Konferencji, powinny mieć również wpływ na to, kto podzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem. Dlatego organizatorka Ola Gościniak zorganizowała konkurs na prelegentkę / prelegenta!

Chcesz, aby konkretna osoba wypowiedziała się na temat Promocji Produktu Online? Koniecznie zagłosuj na nią w konkursie, który trwa od 13-20 kwietnia 2023. Wszystkie osoby biorące udział w konkursie oraz szczegóły samego konkursu znajdziesz tutaj: https://olagosciniak.pl/konferencja2023/

Zasady głosowania

  1. Głosowanie trwa w dniach 13-20 kwietnia 2023 (od 00:00 do 23:59).
  2. W tym okresie można oddać tylko 1 głos na 1 osobę z 1 urządzenia.
  3. Dnia 25 kwietnia 2023 ogłosimy listę osób, które wystąpią na III Interaktywnej Konferencji Online o Promocji Produktów Online.
  4. Po zamknięciu głosowania, wszystkie powielone głosy będą sprawdzone i usuwane.

Zagłosuj na osobę, którą darzysz zaufaniem. Zagłosuj na osobę, której wystąpienia przemawiają do Ciebie i motywują do dalszego działania. Zagłosuj na osobę, którą uważasz, że swoją działalnością na to zapracowała. Głosowanie odbywa się tutaj: https://olagosciniak.pl/konferencja2023/glosowanie



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



8 maja 2024, Robert Sadowski

Forum IAB 2024

22 i 23 maja w w warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbędzie się tegoroczne Forum IAB, które przebiegnie pod hasłem “25 lat #GenDigital. Dojrzałość i Młodość”. Forum IAB to flagowa konferencja IAB Polska, wytyczająca standardy najlepszych praktyk e-marketingu. Stanowi jedno z najważniejszych źródeł inspiracji, wiedzy i doświadczeń w szeroko pojętej branży digital marketingu w Polsce. Newspoint...

5 kwietnia 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jak wygrać w content marketingu

IAB HowTo: Królewski Gambit, jak wygrać w content marketingu to konferencja dla osób, które pragną podbić świat contentu za pomocą mistrzowskich ruchów i taktyk. Weź udział w IAB HowTo o content i video marketingu 23 kwietnia. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

6 marca 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jakość nad iluzją

Połączone siły grup roboczych IAB Polska stworzyły selekcję najbardziej aktualnych tematów oraz wyzwań związanych z badaniami jakości prowadzonych działań w digital marketingu. Konferencja IAB HowTo: Jakość nad iluzją na temat technik zwiększania i pomiaru jakości w reklamie cyfrowej już 20 marca w Warszawie. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

4 marca 2024, Robert Sadowski

Pokolenie Z i Alpha. Jak zmieni się rola mediów w komunikacji z nowymi pokoleniami?

Sukces marketingowy i biznesowy marek w dużej mierze zależy od zrozumienia unikalnych cech każdego pokolenia, ich wartości, zachowań i potrzeb. Dynamiczny rozwój technologii oraz czynniki zewnętrzne takie jak pandemia, wojna, inflacja czy kryzys klimatyczny kształtują zachowania konsumenckie nowych pokoleń. Zmianie ulega również sposób konsumpcji mediów, ich rodzaj, forma i preferowane treści komunikatów, co niesie za...

29 lutego 2024, Robert Sadowski

Webinar „Pomówmy o marketingu” odc. 27

7 marca odbędzie się ostatni odcinek 5. serii webinarów „Pomówmy o marketingu” organizowanych przez DevaGroup. Podczas spotkania zostaną poruszone głównie tematy z zakresu SEO. Newspoint jest partnerem wydarzenia.