Monitoring mediów to klucz do optymalizacji komunikacji marki
13 października 2021, Robert Sadowski
Monitoring mediów to klucz do optymalizacji komunikacji marki. Pod takim tytułem ukazał się na blogu https://blog.twingly.com/ wywiad z Prezesem Newspoint – Robertem Stalmachem. Twingly jest wiodącym dostawcą globalnych danych pochodzących z platform społecznościowych i serwisów z wiadomościami.
Prezes Newspoint, Robert Stalmach porusza w wywiadzie ważne dla marketerów i pr-owców tematy. Mówi o:
- zmianach potrzeb marek w zakresie monitorowania mediów od czasu rewolucji w mediach społecznościowych,
- oczekiwaniach klientów korzystających z monitoringu mediów,
- mniej oczywistych sposobach wykorzystania danych z monitoringu mediów przez marki,
- potrzebie szybkiego dostępu do danych w monitoringu mediów,
- kierunkach rozwoju Newspoint.
Cały wywiad można przeczytać na https://blog.twingly.com/2021/10/13/media-monitoring-is-the-key-to-optimizing-brand-communication/. Zachęcamy do lektury.