Ekipa Newspoint udała się na RemaDays 2018. To największe Międzynarodowe Targi Reklamy i Poligrafii w Europie Środkowej. Tegoroczna, 14 edycja, miała miejsce w centrum wystawienniczym Ptak Warsaw EXPO w Nadarzynie i trwała od 7 do 9 lutego. Równocześnie przeanalizowaliśmy, jak często pisano i komentowano to wydarzenie w internecie. Powstał z tego bardzo ciekawy materiał z pogranicza analityki i video.
Na targach swoją ofertę zaprezentowało ponad 800 wystawców z Polski i świata. Wyłonieni zostali laureaci prestiżowego konkursu na innowacje The Prize for Innovations. Wręczone zostały także wyróżnienia w konkursie na najlepsze gadżety roku – Gifts of the Year. Rozstrzygnięto konkurs na najlepsze firmy w branży – Korony Reklamy 2018.
Targom towarzyszył RemaCongress – wykłady ekspertów. Ważnym punktem kongresu był wykład, czterokrotnego mistrza olimpijskiego w chodzie sportowym, Roberta Korzeniowskiego: „Od zwycięstwa do mistrzostwa, czyli o dylematach w drodze na Olimp”.
Targi i kongres cieszyły się dużą popularnością nie tylko na żywo, wśród zwiedzających, ale również w social mediach i internecie. Wydarzenie było chętnie wspominane i komentowane. Wielu wystawców umieściło swoje zdjęcia z targów na profilach firmowych. Poniżej wykresy aktywności internautów z panelu Newspoint.
Jeśli chcą Państwo aby objąć monitoringiem Wasze wydarzenie to zapraszamy do kontaktu.
Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.
Instytut Monitorowania Mediów zaprasza na webinar „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”, w którym gościnnie wezmą udział Wojtek Mazur, CEO & Founder i Agata Piechota, Content Marketing Specialist z agencji Elephate. Wydarzenie poprowadzi Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Webinar odbędzie się we wtorek 18 czerwca o godz. 12:00.
Najbardziej opiniotwórczym medium dekady w Polsce został Onet. W latach 2014-2023 redakcja była cytowana 236,6 tys. razy. Drugie miejsce należy do stacji RMF FM z liczbą 209,1 tys. wzmianek. Na trzeciej pozycji uplasowała się Rzeczpospolita, na którą inne redakcje powoływały się 199,5 tys. razy.
W styczniu br. Instytut Monitorowania Mediów SA objął kontrolny pakiet udziałów w PSMM Sp. z o.o. i tym samym w Newton Media Polska Sp. z o.o. oraz wykupił 100% udziałów Newspoint Sp. z o.o. W wyniku podjętych działań Grupa IMM, której współwłaściciele reprezentują wyłącznie polski kapitał, istotnie się poszerzyła.
W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez Rzeczpospolitą. W 2023 roku dziennik zacytowano łącznie 33,9 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów, który publikuje cykliczny raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na drugim miejscu w rankingu znalazł się TVN24, który inne tytuły cytowały 33 tys. razy. Wirtualna Polska zajęła trzecie...