Monitoruj…obsługę klienta w swoim biznesie!
2 lutego 2023, Robert Sadowski
Dziś opowiemy nieco więcej o tym, czym jest widget do oddzwaniania, jak wpływa na sprzedaż i obsługę klienta, oraz dlaczego możesz go mieć za darmo i to na zawsze.
W 2023 roku duże znaczenie będzie miała obsługa klienta – autentyczna komunikacja i budowanie trwałych relacji. Mamy sztuczną inteligencję i boty, które odpowiadają na pytania klientów, ale mamy również konsumentów spragnionych pozytywnych doświadczeń, łaknących specjalistycznej wiedzy, czy seniorów (tak zwane pokolenie Silver), którzy oczekują realnej pomocy człowieka, a nie „maszyny”.
Według 44% klientów, rozmowa z żywą osobą podczas kupowania produktów na stronie jest jedną z najważniejszych rzeczy, jaką strona może zaoferować (źródło: blog.happyfoxchat.com). Widget do oddzwaniania callback24 bardzo w tym pomaga. To narzędzie umożliwiające kontakt z klientem ze strony internetowej w 15 sekund.
Dlaczego działanie callback24 jest zbieżne z Newspoint?
Newspoint pozwala monitorować markę w mediach cyfrowych i tradycyjnych. Wszystko to, co jest na zewnątrz – frazy, linki, strony, posty, komentarze plus media tradycyjne. Z kolei callback24 pozwoli monitorować to, co dzieje się wewnątrz – obsługę klienta, pracę Twoich handlowców, efektywność działań promocyjnych.
Działanie Twojego biznesu, na szczeblu najbliższym klientowi, ma realny wpływ na to, co napiszą o Tobie i Twojej firmie w internecie, w tym na przykład negatywne opinie klientów. Dlatego warto to monitorować i reagować na wszystkie nieodebrane połączenia.
Callback24 na stronie internetowej
Uruchomienie widgetu słuchawki na stronie internetowej pozwala zareagować na potrzeby klienta w 15 sekund – klient zostawia swój numer telefonu i w tym samym czasie rozdzwania się Twoja aplikacja. Zobaczysz numer klienta i adres strony internetowej, z której dzwoni.
Dlaczego to jest takie ważne? Klienci oczekują odpowiedzi „tu i teraz”. Bardzo często w trakcie oczekiwania na jeden taki telefon ważą się losy złożenia oferty lub realizacji zamówienia.
Niezwykle istotna jest również wielokanałowa komunikacja w jednym narzędziu – oddzwanianie, czatowanie i mailowanie. Twoją ofertę obserwują konsumenci w różnym wieku, z różnymi preferencjami zakupowymi i komunikacyjnymi.
Ale to nie wszystko, widget do oddzwaniania to również:
- do 30% więcej połączeń ze strony internetowej – skuteczne mechanizmy wzywające do akcji zwiększają liczbę klientów dzwoniących ze strony
- pozyskiwanie klientów poza godzinami pracy Twojej firmy
- oddzwanianie z Twojego numeru telefonu
- lepsza jakość obsługi klienta, budowanie lojalności, lepsze doświadczenia klienta i otrzymywane opinie
Callback24 w sklepie internetowym
Widget w sklepie internetowym daje odpowiedź na pytanie – ilu klientów kupiło, dzięki temu, że z nimi rozmawiałem.
Odpowiednio wdrożone algorytmy potrafią dopasować rozmowę telefoniczną do procesu zakupowego w sklepie. To znaczy, że będziesz dokładnie wiedział, którzy klienci kupili Twój produkt wykorzystując wcześniej rozmowy w callback24.
Usługa taka wpływa również na:
- zmniejszenie liczby porzuconych koszyków (reagujesz od razu na problemy klienta)
- zwiększenie wartości zamówienia (dosprzedajesz w trakcie rozmowy)
- łatwiejszy kontakt z klientem (3 formy kontaktu)
- poznanie potrzeb klienta (wiesz, w jakim celu dzwonią)
- poprawa jakości obsługi klienta (reagujesz sprawnie na potrzeby klientów)
- przechowujesz wszystkie dane w CRMie
Callback24 dla firm
Inwestując pieniądze i czas w poznanie narzędzia na pewno się zastanawiasz – co ja z tego będę miał? Czy mi się to opłaci? Wiesz już, co zmienia takie narzędzie w serwisie internetowym, teraz dowiesz się, jak wpływa na samą firmę.
Dzięki usłudze oddzwaniania:
- dowiesz się, w jaki sposób klienci kontaktują się z Twoją firmą (śledzenie połączeń przychodzących, wychodzących i ze strony internetowej)
- zwiększysz liczbę rozmów sprzedażowych
- otrzymasz dostęp do kompletnego systemu zarządzania potencjalnymi klientami
- poprawisz Customer Experience, czyli pozytywne doświadczenia klientów
- zbadasz efektywność prowadzonego marketingu, zoptymalizujesz budżety reklamowe
- zautomatyzujesz procesy sprzedażowe
- wykorzystasz potencjał swoich pracowników
Wspólnie z Newspoint otrzymasz narzędzia skutecznie monitorujące media i działania wewnątrz organizacji. Zapraszamy do testowania.