Monitorujemy bose stopy

10 sierpnia 2016, Paulina Pocheć

Chwila odprężenia, oderwania od codziennych spraw, wolność – to określenia, które śmiało mogłyby kojarzyć się z trwającymi wakacjami. Jak się jednak okazuje Polakom podobne uczucia towarzyszą  gdy… chodzą na bosaka po domu. To wnioski, które płyną z badania, przeprowadzonego przez Newspoint  dla marki TECE.

Barefooting czyli „bieganie na bosaka” to nowy trend, który zdobywa coraz więcej zwolenników, m.in. wśród naukowców i lekarzy. Na bazie 500 wpisów z social media, pozyskanych za pomocą narzędzia do monitoringu mediów, sprawdziliśmy co o chodzeniu boso po domu sądzą Polacy. Kiedy piszą na ten temat w sieci oraz w jakich pomieszczeniach najbardziej lubią chodzić bez kapci.

Kiedy na bosaka

Najczęściej o swoich odczuciach w sieci piszą kobiety – ponad 65% postów na temat barefootingu. Posty najczęściej pojawiają się wieczorami (ponad 31% pojawiło się między godziną 17 a 22), gdy użytkownicy social media odpoczywają po ciężkim dniu pracy.  W jaki dzień najczęściej pojawiają się wpisy? W sobotę, gdy internauci  mają czas na chwilę relaksu. Najrzadziej z kolei publikują w piątek, co wiąże się z częstymi spotkaniami towarzyskimi.

Nie wszędzie boso

Jak się okazuje Polacy mają także ulubione miejsca na przebieżki bez kapci. Na liście top pomieszczeń znalazły się m.in. łazienka, balkon i kuchnia. We wpisach zwracają jednak także uwagę, że są momenty, gdy lepiej założyć kapcie, np. gdy coś robią w kuchni.

Badanie przeprowadzone zostało w okresie styczeń – kwiecień 2016



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



14 czerwca 2024, Robert Sadowski

Oświadczenie o statusie dużego przedsiębiorcy

Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.

7 czerwca 2024, Robert Sadowski

Webinar IMM: „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”

Instytut Monitorowania Mediów zaprasza na webinar „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”, w którym gościnnie wezmą udział Wojtek Mazur, CEO & Founder i Agata Piechota, Content Marketing Specialist z agencji Elephate. Wydarzenie poprowadzi Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Webinar odbędzie się we wtorek 18 czerwca o godz. 12:00.

10 maja 2024, Robert Sadowski

Najbardziej opiniotwórcze media dekady – raport IMM

Najbardziej opiniotwórczym medium dekady w Polsce został Onet. W latach 2014-2023 redakcja była cytowana 236,6 tys. razy. Drugie miejsce należy do stacji RMF FM z liczbą 209,1 tys. wzmianek. Na trzeciej pozycji uplasowała się Rzeczpospolita, na którą inne redakcje powoływały się 199,5 tys. razy.

21 marca 2024, Robert Sadowski

Rozwój grupy kapitałowej IMM

W styczniu br. Instytut Monitorowania Mediów SA objął kontrolny pakiet udziałów w PSMM Sp. z o.o. i tym samym w Newton Media Polska Sp. z o.o. oraz wykupił 100% udziałów Newspoint Sp. z o.o. W wyniku podjętych działań Grupa IMM, której współwłaściciele reprezentują wyłącznie polski kapitał, istotnie się poszerzyła.

31 stycznia 2024, Robert Sadowski

Rzeczpospolita najbardziej opiniotwórczym tytułem mediowym 2023 roku

W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez Rzeczpospolitą. W 2023 roku dziennik zacytowano łącznie 33,9 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów, który publikuje cykliczny raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na drugim miejscu w rankingu znalazł się TVN24, który inne tytuły cytowały 33 tys. razy. Wirtualna Polska zajęła trzecie...