Multimedia w sieci. Modele biznesowe a potrzeby internautów
26 stycznia 2012, Paulina Pocheć
Kolejne seminarium z cyklu „Rewolucja w komunikacji” odbędzie się 31 stycznia w Warszawie. Tym razem temat wiodący spotkania to „Multimedia w sieci. Modele biznesowe a potrzeby internautów”. Zostało zorganizowane przez Gazeta.pl we współpracy z Kinoplex.pl i Centrum Cyfrowym.
Celem spotkania będzie przedstawienie modeli biznesowych oraz potrzeb i praktyk internautów w kontekście masowego, nieformalnego obiegu treści w sieci. W trakcie konferencji zostaną poruszone tematy dotyczące piratów, konsumentów i producentów, przedstawione nowe metody konsumpcji oraz monetyzacji mediów. Będzie omawiany również wątek dotyczący sposobów prezentacji i przechowywania treści w internecie.
Wśród prelegentów znajdą się przedstawiciele firm i organizacji takich jak: Centrum Cyfrowe, IAB, Ipla, Iplex, Kinoplex.pl, Microsoft, Netia, Samsung, TVN Player oraz Tuba FM. Spotkanie poprowadzi Kamil Przełęcki, dyrektor ds. rozwoju i konwergencji mediów w Agorze.
Zainteresowani uczestnictwem w konferencji mogą się rejestrować tego pod adresem: konferencje_internet@agora.pl . Z powodu ograniczonej liczby miejsc organizatorzy zastrzegają, że na konferencję będzie można wejść po otrzymaniu mailowego potwierdzenia zgłoszenia po uprzedniej rejestracji.
Więcej informacji: www.rewolucjawkomunikacji.pl