Newspoint i Whites nawiązują współpracę

6 lutego 2014, Paulina Pocheć

Uzupełnij SEO oraz content marketing monitoringiem sieci

Newspoint i Agencja Whites nawiązały partnerstwo w zakresie swoich działań. Pierwsza ze spółek zajmuje się kompleksowym monitoringiem, analizami i zarządzaniem komunikacją, druga SEO oraz content marketingiem. Połączenie ich usług pozwala na tworzenie angażujących kampanii internetowych o dużym zasięgu i bardziej kompleksową ofertę dotyczącą zarządzania reputacją marek w sieci.

W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie zintegrowanych rozwiązań zarządzania i monitorowania wizerunku marek w sieci, Newspoint i agencja Whites nawiązały porozumienie w zakresie wzajemnej współpracy, rekomendacji przy prowadzonych projektach oraz sprzedaży usług. Łącząc tworzenie treści ze stałym monitoringiem, klienci będą teraz mogli sprawniej kontrolować proces dystrybucji swoich przekazów na portalach, forach, w social media a także mediach tradycyjnych.

– Zdecydowaliśmy się na podjęcie współpracy z Newspoint, gdyż monitoring marki w internecie wspiera i uzupełnia działania White Hat SEO i Content Marketingu, w których się specjalizujemy. Testowaliśmy różne rozwiązania dostępne na polskim rynku i to właśnie narzędzie Newspoint dawało najbardziej wartościowe wyniki – mówi Maciej Woźniak, partner zarządzający Whites.

– Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, którzy szukają kompleksowej oferty monitoringu i zarządzania wizerunkiem i komunikacją marek w mediach szukaliśmy partnera uzupełniającego nasze kompetencje. Wybór padł na Whites ze względu na bardzo dobre postrzeganie tej agencji przez klientów – mówi Robert Stalmach, prezes Newspoint.

Prowadząca kompleksowy monitoring firma Newspoint, członek Międzynarodowego Stowarzyszenia Pomiaru i Oceny Komunikacji (Association for Measurement and Evaluation of Communication, AMEC), funkcjonuje na polskim rynku jako marka od 2007 roku, a od lipca 2013 jej właścicielem jest Opoint AS. Wśród jej klientów znajdują się takie marki jak LG Electronics, Siemens, Yves Rocher czy Red Bull.
Natomiast Whites to agencja White Hat SEO, oferująca od 2012 roku nie tylko pozycjonowanie,ale także produkcję i dystrybucję treści w obszarze internetu (artykuły, infografiki, white papers czy materiały wideo). Jej klienci to między innymi: Sage, Rzetelna Firma oraz ING TFI.

Dodatkowych informacji udzielają: 

Rafał Dubrawski,                                                                                                                         Dorota Pindel

      Content Marketing Manager,                                                                                                     Specjalista ds. Social Media,

       Rafal@AgencjaWhites.pl                                                                                                      dorota.pindel@www.newspoint.pl

www.AgencjaWhites.pl                                                                                                              www.newspoint.pl

 



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



14 czerwca 2024, Robert Sadowski

Oświadczenie o statusie dużego przedsiębiorcy

Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.

7 czerwca 2024, Robert Sadowski

Webinar IMM: „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”

Instytut Monitorowania Mediów zaprasza na webinar „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”, w którym gościnnie wezmą udział Wojtek Mazur, CEO & Founder i Agata Piechota, Content Marketing Specialist z agencji Elephate. Wydarzenie poprowadzi Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Webinar odbędzie się we wtorek 18 czerwca o godz. 12:00.

10 maja 2024, Robert Sadowski

Najbardziej opiniotwórcze media dekady – raport IMM

Najbardziej opiniotwórczym medium dekady w Polsce został Onet. W latach 2014-2023 redakcja była cytowana 236,6 tys. razy. Drugie miejsce należy do stacji RMF FM z liczbą 209,1 tys. wzmianek. Na trzeciej pozycji uplasowała się Rzeczpospolita, na którą inne redakcje powoływały się 199,5 tys. razy.

21 marca 2024, Robert Sadowski

Rozwój grupy kapitałowej IMM

W styczniu br. Instytut Monitorowania Mediów SA objął kontrolny pakiet udziałów w PSMM Sp. z o.o. i tym samym w Newton Media Polska Sp. z o.o. oraz wykupił 100% udziałów Newspoint Sp. z o.o. W wyniku podjętych działań Grupa IMM, której współwłaściciele reprezentują wyłącznie polski kapitał, istotnie się poszerzyła.

31 stycznia 2024, Robert Sadowski

Rzeczpospolita najbardziej opiniotwórczym tytułem mediowym 2023 roku

W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez Rzeczpospolitą. W 2023 roku dziennik zacytowano łącznie 33,9 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów, który publikuje cykliczny raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na drugim miejscu w rankingu znalazł się TVN24, który inne tytuły cytowały 33 tys. razy. Wirtualna Polska zajęła trzecie...